الأربعاء، 15 أبريل، 2015

Kuwait jobs 15 April








 مطلوب موظف او موظفة social media لقناة تلفزيونية
خبرة على الأقل سنة
الراتب على حسب الخبرة
للتواصل ٥٥٦٤٨١٣٧ whatsapp
الراتب هيبدا من ٢٥٠ دينار

مطلوب مندوب تحصيل دوام كامل فترتين راتب ثابت ٢٧٥ دينار وعموله تبدأ من ٦٠ دينار للعمل بشركه بحولي ش بيروت مجمع نايف الدبوس الدور التاسع ٥١٤٥٥٩٢٢
شرط وجود سياره ومعرفه تامه لمناطق الكويت

مطلوب بائعين لمحلات ملابس نسائيه بالرى دريم مول خبره لا تقل عن ثلاث سنوات راتب جيد جدا ونسبه من الجنسين ( 50458850)

مطلوب أخصائيين علاج طبيعي عدد ٢ ذكور لمركز في السالمية ( شفاء الجزيرة)
المقابلة يوم ٢٤ نيسان الجاري
للتواصل : ٩٩٠٥٧٠١١

مطلوب موظفات إستقبال وخدمة عملاء لمركز طبي كبير بالجهراء على وجه السرعه ...
1- حسناوات المظهر 
3- يفضل من لديهم خبره سابقه في المجال الطبي
لإرسال cv على أو الإتصال على هذا الرقم 51004131
مطلوب على وجه السرعه



مطلوب موظفات إستقبال وخدمة عملاء لمركز طبي كبير بالمنقف على وجه السرعه ...
1- حسناوات المظهر
2- يجيدون اللغه الإنجليزيه
3- يفضل من لديهم خبره سابقه في المجال الطبي
لإرسال cv على M.SALAH@AL-KOUT.COM

 أو الإتصال على هذا الرقم 51004131
مطلوب على وجه السرعه


HR & Admin Coordinator Required – Females Only:
Responsibilities:

•             Perform responsible professional/administrative work coordinating functions and executing tasks within Human Resources.
•             Provide administrative support in the preparation of correspondence, reports, schedules, salary certificates, confidential materials and various employee issues.
•             Arrange visas for employees according to legal regulations and company policies.
Manage company benefits (medical insurance, flight tickets if any, etc) and visas for employees.
•             Assist HR with recruitment, interviewing, and selection processes and send appropriate correspondence to all applicants in a timely manner.
•             Prepare contracts and offer letters as per request of HR Manager/Supervisor.
•             Handle the execution of HR tasks providing administrative support to HR Manager/Supervisor.
•             Support the department managing the execution and follow up of training and development programs to ensure optimal company-wide performance.
•             Assist in the development and maintenance of Personnel Policies and Procedures and new programs and services related to Human Resources.
•             Keep strict confidentiality in performing the duties and managing the information.
•             Maintain employee personnel filing (passport copies and ID documents, CV and Certifications, etc).
•             Arrange employee training.
•             Organize company outdoor events.

Requirements:
•             Female, Arab National
•             Oral & Written Communication in English and Arabic
•             Good in interpersonal and organizational skills
•             Good knowledge of Word, Excel, PowerPoint, Internet and Outlook
•             Human relations handling skills
•             Negotiation skills

To Apply:
Send your CV to careers@flexq8.com and write “HR Coordinator” in the subject bar.



A leading Company for Catering & Banquet Looking for :
 Banquet Sales مندوبين مبيعات للحفلات الخارجية
Sales ( Meal – Female) مندوبين مبيعات (آناث ذكور)            

Experience in Banquet Salesخبرة في مبيعات الحفلات الخارجية

 Banquet Supervisor & Captain مشرف كابتن حفلات خارجية
Visa 18 able to transfer Preferred have experience in Center Kitchen Steward (Indian & Filipino & Asian nationality) Visa 18 able to transfer Preferred have experience in Center Kitchen Send your C.V To Ahmed_mazen44@yahoo.com Or Fax 24338519


Representable lady with good english skills, word and excel experience, to manage an office of a rising company in Kuwait.
 65010699



مطلوب سكرتيرا للعمل في شركة مبيعات مواد غذائية
-الخبرة ضرورية
-اتقان اللغة الانكليزية
-اقامة قابلة للتحويل
يرجى ارسال السيرة الذاتية على:gmzigzag@hotmail.com


مطلوب مدرسين لتدريس مواد في الهندسه الكهربائيه او الكمبيوتر او الالكترونيه او الاتصالات او الميكانيكيه
66951616



Required for a famous Italian Restaurant in Kuwait
The following vacant position:

Marketing & Sales Officer

Requirements:
* Language skills: English Language is mandatory.
* Minimum 2 years experience.
* Transferable Residency.
* Available Driving License.

Apply Instructions for this Job
Interested Candidates are invited to submit their resumes to e-mail: ma.rec@hotmail.com


REQUIRED Secretary female only (Pilipino or Indian), to work in food company at sharq
- Must be Fluent English
- Must have Transferable Visa 18
- Previous Experience Required

Apply Instructions for this Job
Sent CV to email: gmzigzag@hotmail.com or can 97374946


اعلنت وزارة التربية عن حاجتها إلى معلمي لغة انكليزية من الوافدين والمقيمين بصورة غير قانونية للعام الدراسي المقبل 2015 - 2016 لحملة المؤهل الجامعي، وذلك للعمل بقطاع التعليم العام، شرط الا يقل تقدير المؤهل العلمي عن جيد، والا يزيد عمر المتقدم عن 45 عاما.

واستثنت الوزارة شرط الخبرة للخليجيين والبدون، إضافة الى تدرج سنوات الخبرة للوافدين لتصبح عامين للتربوي وثلاثة أعوام لغير التربوي.

تقدم الطلبات خلال الدوام الرسمي في مبنى الوزارة في منطقة الشويخ التعليمية مبنى رقم 2 صاله إستقبال المراجعين 






مطلوب أخصائيين علاج طبيعي عدد ٢ ذكور لمركز في السالمية ( شفاء الجزيرة)
المقابلة يوم ٢٤ نيسان الجاري
للتواصل : ٩٩٠٥٧٠١١

 مطلوب سائقين شهادة خاصة لشركة مواد غذائية( السيارات جير عادي ) تحت الاربعين مع سكن نضيف الراتب 200 الاضافي مفتوح للاتصال صباحا من الساعة التاسعة وحتى الساعة الخامسة مساءا على الموبايل 98002088 الرجاء عدم الازعاج بغير هذه الاوقات


مطلوب مراقب مدني في شركة مقاولات لديه خبرة لا تقل عن خمس سنوات في الهيكل والتشطيبات الراتب بعد المقابلة
للأستفسار: 96969952
يرجى ارسال السيرة الذاتية

Khalaf@umalqura.com



مطلوب مندوب شؤؤن وجوازات خبرة 3 سنوات اقامه قابله للتحويل رخصه قياده ارسال الطلبات فاكس ‏- ت: ‌ 24765192

مطلوب عامل مخزن / دبلوم العمل والسكن في الوفرة اقامة قابله للتحويل راتب 200 اسال الطلبات فاكس رقم ‏- ت: ‌ 24765192

مطلوب مهندس زراعي رخصه قياده اقامة قابله للتحويل العمل والسكن في الوفرة راتب 300 د. ك مع عموله ارسال الطلبات فاكس ‏- ت: ‌ 24765192

مطلوب سائق هاف لوري رخصه عامه _ العمل والسكن في العبدلي راتب 250 ارسال الطلبات فاكس رقم ‏- ت: ‌ 24765192

مطلوب محاسب خبرة 1_2 سنة حديث التخر ج العمل 8 ساعات دوامين اقامه قابله للتحويل / رخصه قياده ارسال الطلبات فاكس ‏- ت: ‌ 24765192


A Well Reputed Printing Press is looking for designer to work on photoshop, Illustrator and Coreldraw. 
Minimum 2 years experience in the same field transferable visa article 18 or 22 acceptable. Attractive Salary + Overtime.
Timings from 8:00 a.m. to 5:00 p.m.

For more Details please call Mr.Ahmed :- 50604660


We need a graphic designer for a printing press.
Salary 250KD
Working hours 9am - 5Pm
Transferable residence.
Must have experience at least 3 years.
Send your CV at " alimampress@gmail.com" 
Phone: 66516665


URGENTLY REQUIRED

1) ELECTRICAL ENGINEER/ELECTRONICS ENGINEER WITH GOOD EXPERIENCE.

2) ELECTRICAL TECHNICIAN

3) TECHNICAL PERSON WITH GOOD EXPERIENCE IN KNX/ SECURITY SYSTEMS / CCTV 


PLEASE SEND YOUR CV BY MAIL TO : husain@icas.ae
OR BY FAX TO: 2224 0145



KDD urgently requires the below position:
Telephone Technician:
- Assists in all Cabling works for the organization infrastructure (Network, Power, UPS, Telephones)
- Must have 2 - 4 years of relevant experience in Telecommunication and Networking related services as well as Knowledge of Power supply maintenance.
- Good communications skills in English.
- Education qualification in Diploma in Electronics or any discipline is required and a Certification in Networking is a plus (CCNA, MCSE).
- Must have a valid Kuwait Driving License.
- Must have transferable residency.
Interested applicants send your CV immediately to hr@kddc.com. 


Required Sales Executive ( Indoor / Outdoor) for car rental co.
- Minimum 2 years experienced
- valid Kuwait driving License
- Speak Arabic & English
- Transferable Residence # 18
- Attractive Salary + Commission

Interested person send CV on info@apatchicars.com


Urgently required GNM/ANM Male nurses for home care company in kaithan good salary&transportation 
Transportation provided only at :abasiya,kaithan,salmiya,hawally,Farwaniya near places 
contact: 55765529/96927489 




We need a data entry operator URGENT.
Visa : 18
Fluent in English
Age : 20 - 25
Salary : 180 - 200 ( Without food and accommodation )
Timings : 1pm to 9pm.
We want someone who can join immediately.

Please Email at
ubuyjobs@gmail.com


Wanted Accountant(M/F)for a Ladies Beauty Salon in Sharq.Should be a graduate with 2-3 yrs Kuwait experience.Able to handle all accounting jobs up to Final Accounts and Banking transactions.Able to read/speak Arabic will be an added advantage.Interested persons can mail at alexbiju.alex@gmail.com.Short listed individuals will be intimated accordingly. Also mention expected Salary.


Urgently required:

1.Receptionist
2.Cleaners
3.Drivers 
All positions require Transferable Visa for Kuwait.
For both positions Male Candidates only.
--jobs@amunited.com--
Kindly walk in
Mazzaya Towers,
3rd Tower,
3rd Floor,
Sharq.



INTERVIEWS ARE GOING TO OPEN FOR CALL CENTER MALE / FEMALE 

REQUIRED SKILLS :
1.HAVE TO KNOW ENGLISH / ARABIC (SPOKEN)
2.KUWAIT AREA KNOWLEDGE 
3.GOOD COMMUNICATION SKILL 
TO WHOM INTERESTED JUST COME ON BEHBEHANI TOWER IN SHARQ AT 5PM AND CALL ON 67714762 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق