الاثنين، 30 يونيو، 2014

KUWAIT JOBS SUNDAY 29-06-2014






مطلوب  موظفة استقبال وسكرتارية
لشركة عقارية كبرى على ان تكون عربية الجنسية و محجبة ولديها المام في استخدام الاوففيس  و استخدام وسائل البحث عن طريق الانترنت  والمعرفة التامة في الكمبيوتر و الانترنت و القدرة على تنظيم العمل  والمواعيد 
برجاء ارسال السيرة الذاتية على
0096522627769
ak.q8t@hotmail.com
رقم الموبايل: 0096565100330

مطلوب مشرف أمن مع وجود سيارة دوام 12 ساعه 250 دينار
رقم الموبايل: 99651328


مطلوب موظف استقبال لشركة 
عقارية يشترط الخبرة واللباقة 
وحسن المظهر 90954979 - 
65176065

مطلوب لشركة حلويات كبري بالكويت
 مدير فروع لمعارض الشركة ..
لديه خبرة بالحلويات والمعجنات .. حسن المظهر ...لديه سيارة ..
رجاء الاتصال علي 60657442 
او ارسال السيرة الذاتية مصحوبة بصورة شخصية علي  اميل :  s_hr_kw@yahoo.com

مطلوب دكتورة أو صيدلانية أو 
أخصائية تغذية 99344544


مطلوب لشركة كبري
مندوبات خدمة عملاء
شرط وجود خبره
راتب 300 دينار + عموله
للاستفسار يرجى إرسال رساله على رقم
99799803
رقم الموبايل: 99799803

Required Customer Service cum admin Assistant for an office in Sharq Sat to Thu Salary – 250 KD + excellent incentives Immediate start The successful candidate must be well presented, punctual self motivated and should have good command over English Please send your resume to للتواصل :dodyomr242.2344@gmail.com

شركة كبرى تطلب فورا سكرتيرة خبرة باعمال السكرتارية والاعمال الادارية والكمبيوتر عدد الوظائف الشاغرة: 2 متوسط الخبرة انثى للتواصل :tinatnona.222@gmail.com

مطلوب عامل حلويات او فريق عمل بمطبخ بخبرة بسيطة شرط اقامة قابلة للتحويل في الكويت و الالتزام بالعمل و القدرة على مساعدة الشركة على النمو و الانضباط لا نقبل العمالة بدون اقامة كويتية - فقط من داخل الكويت تحويل فوري للتواصل :rababroby70.366@gmail.com


مطلوب محاسب نصف دوام ( part - time ) ملم باستخدام برنامج المحاسبة ( focus) يجيد اللغتين العربية والانكليزية
الاتصال بالرقم :97249455 من 3 الى 5 مساءا فقط أو ارسال الطلب بالبريد الالكتروني
Email:  HRD@envw.com
رقم الموبايل: 97249455
المكان بالتحديد:  الضجيج

مطلوب مصمم دوام كامل # ‌للاستفسار علي الرقم / 90066052


1- موظفين خدمة عملاء لبق متكلم تعليم عالى من الجنسين.
2- موظفين مبيعات خارجية شرط وجود رخصة قيادة كويتة حسن المظهر .
3- موظفين بدالة كول سنتر

تلفون 90028510 
Catering Company requires the following:

1- Customer Service Agents (Fluent, College Graduate)
2- Outdoor Sales Representatives (Driver’s license)
3- Call Center Agents
Tel: 90028510


مواصفات الإعلان
Descriptions:

Upcoming SEMI VIP Chocolate Shop will soon be open. We are in need of an enthusiastic employee, who can be flexible to work in a team, having an extensive knowledge in arranging and decorating chocolates.Must posses a creative imagination and artistic designs of presentations. An eye capturing designs that can encourage customers. If you are the right candidates...
APPLY NOW! Attractive Package will be given..

Qualifications:

-Filipino Female
-18 Transferable Visa
-Can Start Immediately
-Patiently Hardworking and Flexible
-Ability to learn faster
-Open minded and willing to accept new ideas
60901076


HIRING SKILLED GRAPHIC DESIGNER
We are one of prominent and well established company that giving wide services in the field of Entrepreneurship. We are looking for qualified SKILLED GRAPHIC DESIGNER who can reveal an inventive designs, An ambitious applicant who accept challenging Advises and can be a good team player.
GOOD PACKAGE WILL BE DISCUSS UPON INTERVIEW..

Qualifications:

-Male/Female
-Any Nationality
-2 to 3 yrs experience
-Creative and talented
-Transferable 18 visa
-Can work immediately

*Interested Applicant may send Updated CV with portfolio call 60901076*


 مطلوب لشركة كبري بالكويت :

- مطلوب مستشار قانوني شرط الخبرة بالكويت 8 سنوات على الأقل يعمل فى مكتب محامى شرط وجود سيارة شرط تحويل اقامة
# للاستفسار يرجى إرسال السيرة الذاتية الى رقم /  99799803


مطلوب معلم عصير لمحل بالسالمية فشارع المطاعم لو خبرة # رقم الموبايل / 50532131

مطلوب مهندس او فني دعم فنى لشركة انظمة امنية خبره فكاميرات المراقبة و اجهزة البصمة # موبايل /  66653253

مطلوب مدرسات (عربي - حاسب الي) # للاستفسار علي / 69649774

مطلوب مسئول معرض اثاث ومفروشات لمعرض راقى بالضجيج # 50659941

مطلوب لشركة مطاعم كبرى معلم بسطة وجرسون ت: ‌ 99409028 55376276

HVAC technician required
We need:
HAVC duct technician 2
HVAC pipe technician 2
50883349

مطلوب بائع فورا لمعرض اثاث ومفورشات - لا يشترط الخيره - لبق ذو شكل لائق - اقامه قابله للتحويل ... يرجي لااتصال على الرقم لاتالي 50656941

we require HVAC technicians for duct and piping work and also we need HVAC supervisor
call 50883349

مطلوب أفراد لعمل أمن بشركة أمن وحراسة دوام جزئي
الدوام المطلوب صباحي فقط
( متوفر دوام 8 ساعات - 12 ساعة )
متوفر لدينا مواقع في جميع مناطق الكويت
( الكويت العاصمة - الشويخ - السالمية - المهبولة )
فعلي من يرغب الإنضمام إلينا سرعة الأتصال بنا على رقم 99190126

Group Manager – HV Substations
for Bader al Mulla & Brothers company
The eligible candidate must be a graduate 
Engineer with good experience in executing 
132kv substation projects , involving procurement , coordination an installation 
He should be self-driven , highly motivated and with a proven record of having executed similar jobs preferably in the state of Kuwait
egjobs@almullagroup.com


موظفات تسويق
لشركة كبرى بالسالمية
راتب مجزي + عمولة 
لديها خبرة
دوام كامل
إقامة قابلة للتحويل
db_recruitment@yahoo.com


مطلوب مهندسة ديكور حسنة المظهر ولبقة للعمل بشركة لؤلؤة الشايع نصف دوام او اشراف على الموقع
راتب مجزى فى حالة أجتياز المقابلة بنجاح

للاستفسار

مهندس احمد/60787844

مطلوب لفرع شركة سياحة جديدة

موظفة حجز تذاكر طيران إجادة أستخدام برنامج الأماديوس أو جاليلو

يرجي الإتصال على / 67619819

Bilingual American School in Salwa Requires for the year 2014-2015

- Math Tracker: HS
- Science Teacher: HS
- Arabic Teacher: HS
- English Teacher: HS
- Class Teacher: ES

Requirements:
- University Degree in the respective subject
- Teaching Certificate/ Diploma in Education is an advantage.
- Experience in teaching the American curriculum is an advantage.
- 3 Years experience in teachings an advantage.
- Native/ near native accent
If interested Email & attach your CV
HR:hr@aldanahbsk.net
Accounts:  accounts@aldanahbsk.net


Require lady Cashiers for a reputed chain of lady beauty Saloon.

Must have transferable visa and have some experience as cashier
Must Speak Fluent English, Arabic speaking will be an advantage
We can provide visa for indians with Bachelor degree in Commerce/accounting.

Salary around KD 250/ negotiable
Please contact: 66882535 for appointment
amaarq@gmail.com

Wanted Storekeepers, Salesmen and Accountants for a leading medical company.
Only people with experience need apply.
Please send CV to: jobs@leafinintl.com   Apply instructions for this job 
Tel: 24343012


Customer Service Representative - CCE - American University of Kuwait

Description: 
The Customer Service Representative is responsible for providing Operations team support and excellent customer service for Arabic and English speaking clients 
  
Duties and Responsibilities: 
The Customer Service Representative is responsible for providing Operations team support and excellent customer service for Arabic and English speaking clients on such topics as program information, course scheduling and registration services, DURING WORKDAYS FROM 12 PM TO 8 PM. The Customer Service Representative also provides support to Center for Continuing Education Business Relations and Marketing & PR.

•Serves as the first point of contact for public regarding Center for Continuing Education programs and services
•Opens and date stamps all general correspondence
•Maintains the general filing system and files all correspondence
•Maintains student database
•Registers students in the Banner system
•Delivers bilingual (English and Arabic) programmatic information and services, as well as registration support to a wide range of public clients
•Ensures that contacts are accurately tracked and followed up in a timely and effective manner with information provided being accurate and appropriate
•Plays an integral role in the success of Center for Continuing Education sales and marketing processes by contacting and responding effectively to potential, current and past students and clients in order to generate course registrations
•Performs other related to filing and administration as assigned
  
Qualification: 
•Post high school diploma required; Bachelor¢€™s degree preferred
•1-3 years experience in adult education and training field

Experience
•Three years of administrative/office support experience including the performance of clerical and secretarial duties requiring discretion and independent judgment concerning selection and evaluation of procedures

 Only those who are qualified or selected will be contacted. 
 Applicants should submit their resumes to careers@auk.edu.kw

Administrative Assistant-Office Of Admissions - American University of Kuwait
This is an administrative level position within the Office of Admissions. The individual performing in this position is responsible for special projects, administrative, and secretarial support, summarization of documents, and for managing and coordinating office work flow. The Administrative Assistant is accountable to the Director of Admissions and for contributing to the mission, goals, and objectives of the Office of Admissions. 
  
Duties and Responsibilities: 
•Translates and summarizes as needed from Arabic to English.
•Schedules and coordinates meetings, appointments, conferences, or teleconferences;
•Prepares travel schedule and makes travel arrangements as necessary for department staff.
•Assists with the printing, distribution, or archiving of routine reports.
•Responds to telephone calls, answers inquiries, and takes messages.
•Establishes, organizes, and maintains files and records; reviews incoming correspondence; and composes correspondence or memoranda as required.
•Drafts meeting agendas and records minutes of meetings as directed.
•Sets and keeps track of timelines, records, and materials for committees as assigned.
•Prepares and distributes various committee materials as directed.
•Collects and compiles data; and prepares reports as directed.
•Performs other duties as assigned by the Director of Admissions.
•Organizational Skills:  Working in a methodical and logical manner to manage priorities, deadlines, and workload to complete tasks and projects in a timely manner.
•Communication Skills:  Presenting information and representing AUK in a manner such that the intended purpose is achieved.
•Records Management Skills:  Sorting and retrieving data.
•Relationship Building:  Establishing, strengthening, and maintaining credibility, trust, and confidence with individuals and groups, both internal and external.
•Role Versatility:  Adjusting one's own behavior in order to be effective within and among groups and with individuals.
•The ability to deal with walk-in and telephone enquiries throughout the workday, to work some flexible hours, including occasional evening and weekend work.
•The ability to work well with student visitors to the Office of Admissions. 
  
Qualification: 
•Associate's degree or diploma in office administration.
•Minimum of two (2) years experience as a secretary, administrative assistant or administrative specialist, with emphasis on practical office management skills. Must have strong interpersonal and communications skills with the ability to deal effectively in a multicultural environment.

Kindly forward your detailed C.V. and any other supporting documents to: careers@auk.edu.kw


Well known IT services company is looking to hire the following calibers:
1- SharePoint/ Private Cloud solution specialist.
2- IT project managers
3- HR & Admin Officers
4- Procurement Officers
5- IT Sales Executives.
General Requirements:
- Valid article 18 visa
- Presentation skills.
- English/ Arabic
Please send your detailed CV to: q8job2012@gmail.com

Urgent: Experienced English-Arabic translator (based in Kuwait) needed for Alghanim Industries - Marketing team. Ready to work immediately. Send to me your CV on my e-mail: jassim.alnofaly@hotmail.com


مطلوب شباب و صبايا للعمل في مجال المبيعات و خدمة العملاء 
المؤهلات المطلوبه:
لغه انجليزية جيده
شهاده دبلوم او اعلى
التعامل مع اساسيات الحاسب الآلي
الراتب الشهري 250 دينار + عمولات
للتقديم يرجى إرسال السيرة الذاتية على الايميل التالي:
dzintlhr@gmail.com


مطلوب محاسب رواتب جامعي بتقدير جيد على الاقل لا تتعدى خبرته ٣ سنوات 
شرط أن يكون قد عمل بقسم شئون موظفين قسم رواتب فقط و يكون خطه جيد
اقامه قابله للتحويل 
الراتب من ٢٥٠ الى ٣٥٠ حسب الخبره
ارسل السيره الذاتيه على :
hr.retail@hotmail.com


Java Developer Job Description
Job brief
We are looking for a Java Developer with experience in building high-performing, scalable, enterprise-grade applications.You will be part of a talented software team that works on mission-critical applications. You will be responsible for Java/Java EE application development while providing expertise in the full software development lifecycle, from concept and design to testing.
Responsibilities
● Design and develop high-volume, low-latency applications for mission-critical systems, delivering high-availability and performance.
● Contribute in all phases of the development lifecycle.
● Write well designed, testable, efficient code.
● Ensure designs are in compliance with specifications.
● Prepare and produce releases of software components.
● Support continuous improvement by investigating alternatives and technologies and presenting these for architectural review.
Requirements
● BS degree in Computer Science, Engineering or a related subject.
● Minimum 1 year of software development experience.
● Minimum 1 year of Java development.
● Hands on experience in designing and developing applications using Java EE platforms
● Object oriented analysis and design using common design patterns.
● Profound insight of Java and JEE internals (Classloading, Memory Management, Transaction management etc).
● Excellent knowledge of Relational Databases, SQL and ORM technologies (Hibernate).
● Experience in the JSF Framework.
● Experience in Javascript.
● Experience in CSS/HTML.
● Experience with test-driven development
● Familiar with Spring security.
● Familiar with Web Services (JSON and REST)
● Familiar with version control (e.g. SVN, GIT).
● Familiar with Maven.
● Familiar with working in high performing development teams using Agile/Scrum methodologies and tools (eg. Jira, RedMine).
● Familiar with Android development is a plus.
Post your CV at mnabil@tmxts.com


Java Developer Job Description
Job brief
We are looking for a Java Developer with experience in building high-performing, scalable, enterprise-grade applications.You will be part of a talented software team that works on mission-critical applications. You will be responsible for Java/Java EE application development while providing expertise in the full software development lifecycle, from concept and design to testing.
Responsibilities
● Design and develop high-volume, low-latency applications for mission-critical systems, delivering high-availability and performance.
● Contribute in all phases of the development lifecycle.
● Write well designed, testable, efficient code.
● Ensure designs are in compliance with specifications.
● Prepare and produce releases of software components.
● Support continuous improvement by investigating alternatives and technologies and presenting these for architectural review.
Requirements
● BS degree in Computer Science, Engineering or a related subject.
● Minimum 1 year of software development experience.
● Minimum 1 year of Java development.
● Hands on experience in designing and developing applications using Java EE platforms
● Object oriented analysis and design using common design patterns.
● Profound insight of Java and JEE internals (Classloading, Memory Management, Transaction management etc).
● Excellent knowledge of Relational Databases, SQL and ORM technologies (Hibernate).
● Experience in the JSF Framework.
● Experience in Javascript.
● Experience in CSS/HTML.
● Experience with test-driven development
● Familiar with Spring security.
● Familiar with Web Services (JSON and REST)
● Familiar with version control (e.g. SVN, GIT). 
● Familiar with Maven.
● Familiar with working in high performing development teams using Agile/Scrum methodologies and tools (eg. Jira, RedMine).
● Familiar with Android development is a plus.

مطلوب لشركة كبرى في الكويت للتعين فورا موظفات كول سنتر براتب مجزي دوام العمل 7 ساعات يوميا من الساعه 2 ظهرا الى الساعه 9 مساءا و اجازة يوم واحد في الأسبوع لا يشترط مؤهلات علمية ! يفضل من الجنسيات الشامية أو مصرية, الرجاء لمن تنطبق عليها الشروط السابقة الاتصال على الرقم :97855551


شركة عيسى حسين اليوسفي واولاده 
تطلب باسرع وقت ممكن كول سنتر وارسال السيفي على : hr@yousifi.com.kw


a Lebanese restaurant in Kuwait City Requires 2 Steward, 1 Tannour Bakery, 2 Waiters, 2 Driver 
all Applicants Should have a valid Visa18
60038722


مطلوب للعمل فورا مندوب عام لشركة حلويات في الكويت دوام كامل و تعيين فوري شرط تحويل الاقامة و رخصة قيادة كويتية صالحة ارسل السيرة الذاتية مباشرة او ارسل ايميل برقم التلفون ليتم بكم للتواصل :godydody50.366@gmail.com

مطلوب موظف تسويق لديه خبرة سنتين اقل شي في مجال العقار بشكل عام
وعلى ان يكون عمل في مجال العقار ويفضل مصري الجنسية  لا  مانع لدينا بان نستخرج له فيزت عمل  
لديه المام في  استخدام الاوفيس وا استخدام  التسويق الاكتروني واستخدام وسائل البحث الالكتروني  
للتواصل
0096522627769
ak.q8t@hotmail.com

رقم الموبايل: 0096565100330



مطلوب للعمل فورا بشركة كبرى وكيل لمنتجات متعددة ذات سمعة عالمية و منتجات AS SEEN AS TV
1- مندوبي مبيعات اجهزة تليفون محمول و ملحقاتها ( يشترط وجود سيارة )
2- مندوبي مبيعات و تسويق للاسواق المركزية و الجمعيات
3- مندوبي مبيعات مستحضرات تجميل للصيدليات و البقالات
4- مندوبي مبيعات ملابس حريمي داخلية
5- مندوبي مبيعات اكسسورات و مستلزمات كمبيوتر و محمول
6- مندوبي مبيعات ادوات و اجهزة منزلية
يشترط في المتقدم للوظيفة :
1- شرط و جود سيارة للمتقدمين للوظائف
2- اقامة سارية و قابلة للتحويل ( بعد شهرين من التعيين )
3- فترة اختبار شهرين بعدها يتم التعيين النهائي و تحويل الاقامة
4- الخبرة و حسن المظهر و اللباقة في الحديث
5- الوظائف متاحة للجنسين ( رجال و نساء )
6- المقابلة شخصية
راتب مجزي يبدأ من 300 دينار ( مقابل تارجت 3000 دينار ) + عمولة مجزية ( للمبيعات اعلى من التارجت )  و مكافأت و مميزات للمتفوقين
دوام كامل
المقابلة شخصية يوميا من الساعة 8 بعد الافطار و حتى 10.30 مسائا بمقر الشركة دون موعد سابق في
مركز الابرار التجاري - الدور الثاني - ش فهد السالم - مقابل بنك الخليج و بجوار مجمع المثنى بعد بنك وربة - القبلة - الكويت ( المدخل من الخلف )
ت 60651608




مطلوب للعمل فورا بشركة كبرى تعمل في مجال الاستيراد و التجارة العامة وكيل لمتجات عديدة
1- محاسبة شرط الخبرة خريجة كلية تجارة ( دوام كامل )
2- مندوبات مبيعات ادوات و مستحضرات تجميل خبرة بالصالونات
3- مندوبة تسويق عبر الهاتف
رواتب مجزية + عمولة مجزية و مميزات للمتفوقين
المقابلة شخصيا من الساعة الثامنة مسا بعد الافطار حتى الساعة 10.30 مسائا بمقر الشركة
مركز الابرار التجاري - الدور الثاني - ش فهد السالم - بجوار مجمع المثنى - امام بنك الخليج و بعد بنك وربة - القبلة - الكويت
ت 60651608
المقابلة يومية و بدون موعد سابق و يفضل من لديها سيارة




مطلوب بائع مكتب طيران شرط وجود خبره وحسن المظهر

تلفون ٦٥٧٦٣٢١١ تلفون فقط



مطلوب محاسبين من الجنسين


• يقوم باجراء التسويات المتعلقة بالايرادات و حسابات الأعتمادات و البنوك.
• يتابع حسابات المؤسسة في البنوك و يتاكد من صحة ارصدتها.
• يتاكد من اكتمال و صحة الوثائق و المستندات المتقدمة للصرف.
• يحفظ السجلات و الوثائق المالية و المحاسبية بطريقة سليمة تسهل الرجوع اليها و مراجعتها عند اللزوم.
                         المراسلة على الايميل التالى
hr.abdullah.zain@gmail.com



مطلوب مدرسات لحضانه في سلوى جميع التخصصات ت ٥٥٥٢٢٩٤٢



مطلوب محاسب في شركه كبرى شرط يجيد اللغه الانجليزيه وحسن الخلق
تلفون ٩٩٨٣٤١٧٦ الرجاء فقط تلفون


مطلوب حارس عماره غي السالميه معاش ١٥٠ مع السكن شرط الخبره

تلفون ٩٤٩٧٧٣١٤


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق