Kuwait jobs Sunday 29-09-2013 Part 1



 Kuwait jobs Sunday 29-09-2013 Part 1

 
أطباء جلدية
لمستوصف طبي
يرجى إرسال رسالة بالاسم والمؤهل والخبرة على رقم : 97506961

مندوب
لمستوصف طبي
يرجى إرسال رسالة بالاسم والمؤهل والخبرة على رقم : 97506961





أخصائية تنظيف وعناية بالبشرة
لصالون نسائي راقي
للتقديم يرجى الاتصال على الرقم التالي : 99697790



موظفة استقبال
لصالون نسائي راقي
للتقديم يرجى الاتصال على الرقم التالي : 99697790



مهندس مدني
لشركة مقاولات كبرى
كود الوظيفة J001
خبرة من 8 – 10 سنوات
شروط خاصة
التسجيل بجمعية المهندسين
كتابة كود الوظيفة المطلوبة عن السيرة الذاتية المرسلة ولن يلتفت إلى الطلبات التي لا تحمل ذلك الكود
يرجى إرسال السيرة الذاتية على فاكس رقم : 24824584




أطباء أسنان جميع التخصصات
لمستوصف طبي
يرجى إرسال رسالة بالاسم والمؤهل والخبرة على رقم : 97506961



محاسب
لمستوصف طبي
يرجى إرسال رسالة بالاسم والمؤهل والخبرة على رقم : 97506961





خبيرة ليزر
لمستوصف طبي
يرجى إرسال رسالة بالاسم والمؤهل والخبرة على رقم : 97506961




مهندس معماري
لشركة مقاولات كبرى
كود الوظيفة J003
خبرة من 3 – 5 سنوات
شروط خاصة
ضرورة وجود رخصة قيادة
كتابة كود الوظيفة المطلوبة عن السيرة الذاتية المرسلة ولن يلتفت إلى الطلبات التي لا تحمل ذلك الكود
يرجى إرسال السيرة الذاتية على فاكس رقم : 24824584




مراقب مدني
لشركة مقاولات كبرى
كود الوظيفة J005
خبرة من 3 – 5 سنوات
شروط خاصة
ضرورة وجود رخصة قيادة
كتابة كود الوظيفة المطلوبة عن السيرة الذاتية المرسلة ولن يلتفت إلى الطلبات التي لا تحمل ذلك الكود
يرجى إرسال السيرة الذاتية على فاكس رقم : 24824584




فني أسنان
لمستوصف طبي
يرجى إرسال رسالة بالاسم والمؤهل والخبرة على رقم : 97506961


فني أسنان
لمستوصف طبي
يرجى إرسال رسالة بالاسم والمؤهل والخبرة على رقم : 97506961


Required Specialist physiotherapy for new vip spa salon in manqaf
65638128       



Required the following vacancies for a newly established petrochemical factory in Al Ahmadi

1) Chemical Engineers

2)Mechanical Engineers

3)Accountants

4) Factory operators

5)Forklift drivers

6) Ganitors

7) Mandoob

8) Office boy

Candidates shall send their resumes at hhaissam@yahoo.com


The resumes will be treated with high confidentiality



مطلوب مناديب توصيل لشركة اجهزة كهربائية يبدأ الراتب من ٣٠٠ دينار كويتي شرط وجود ليسن و سيارة خبرة بمناطق الكويت الدوام من الساعة١٢ حتى الساعة ٨ مساءً الجمعات إجازة الاتصال عل ٩٨٨٦٢٢٦١



للعمل بشركة قرطاسية وأدوات مكتبية:

1- مطلوب مندوب مبيعات ، براتب وعمولة

2- مندوب توزيع ، براتب وعمولة

3- بائع، براتب وعمولة

فترات الدوام من 8.00 ص وحتي 7.30م

لشركة قرطاسية وأدوات مكتبية

يشترط وجود اقامة قابلة للتحويل ، وجود سيارة خاصة، حسن المظهر، يتقن اللغة الانجليزية، العمر من 19-32 سنة فقط

ارسال السيرة الذاتية : kmes_co@hotmail.com

لشركة رائدة مطلوب سكرتيرة تجيد اللغة الانجليزية الدوام على فترتين يفضل من سكان الفروانية او خيطان او المناطق المجاورة للاستفسار برجاء الاتصال بالرقم : 65088252



مطلوب سكرتيره على أن تتوافر فيها المواصفات التاليه :

- حسنة المظهر .

- اتقان اللغة الانجليزية ( محادثه - قراءه - كتابة ) .

- مهارات عاليه في التعامل مع تطبيقات الكومبيوتر .

- اقامة قابلة للتحويل .

للتواصل يرجى ارسال السيره الذاتية مصحوبة بصورة حديثة على :




مطلوب :
1 - مهندس زراعي
2- مهندس ري
3 - حاسب كميات

للتعيين فورااااا

إرسال السيرة الذاتية الى



مطلوب لشركة كبرى .
موظفين وموظفات في مجال التسويق والمبيعات - خبرة لا تقل عن 3 سنوات في نفس المجال - اجادة اللغة العربية والانجليزية بطلاقة - حسن المظهر - من الجنسين - يفضل من الجنسية ( سوريا - لبنان )
ارسال السيرة الذاتية على ايميل :

او الأتصال على رقم ( 65134575 )




Required Immediately.....

For a Reputation medical Company in Salmyia
Looking for Receptionist Or a Secretary "Female" with customer service skills
speak Arabic/English .
For more details call 94957812 OR send your CV to the below email:
sharlin.eshaghi@yahoo.com
مطلوب باسرع وقت .. و لمن يمكن ان تبدا العمل الان
موظفات استقبال و سكرتارية لديهم المام بخدمة العملاء و اجادة استخدام الكمبيوتر و اجادة المحاثة بالعربى و الانجليزى .... للجادين فقط ارجو الاتصال عل 94957812 و يمكن ارسال السيرة الذاتية على



مطلوب مدرسة رياضيات المرحلة المتوسطة للعمل في مركز تقوية .دوام مسائي العمل مع بنان فقط مع توفير المواصلات شرط من سكان المنطقة العاشرة ت : 97355339





مطلوب للعمل لدى شركة كبرى موظف ترويج وتوزيع مواد دعائية على محلات الهواتف والكمبيوتر بدوام جزئي (صباحي أو مسائي ) على ان يكون لديه سيارة + خبرة في مناطق الكويت + خبرة في مجال التسويق والمبيعات .

الرجاء ارسال السيرة الذاتية على الايميل التالي :



او الاتصال على الرقم : 55722267



A well known Architecture Engineering local company in Kuwait is looking for the AutoCAD Draftsman. Job Description Prepare detailed working and responsible for preparation of contract documentation drawings (Working plans to details) .. Please contact: 66688161




Secretary - Ali Abdulwahab Al Mutawa Commercial
Performs secretarial and administrative duties such as drafting and preparing correspondence and memoranda (Arabic/English), reports and other task related to Department.

Duties / Responsibilities:
1. Drafts and prepares correspondence, memos and other form of letter under the direction of Department Manager.
2. Maintain filing system and data back up to assure timely retrieval of data and documents.
3. Attends meetings and take minutes, ensure to capture details and circulate to the concerned attendees as when required.
4. Initiate/ ensure to follow up all pending issues with the GM or concerned staff within the Department.
5. Schedules appointment and coordinates meeting for GM’s Office.
6. Screen and distribute mails and telephone calls for GM’s attention/action or to the concerned staff within the department. In the absence of GM or concerned staff ensure to take detailed message from the caller for proper response.
7. Receives visitors and re-directs as deemed appropriate.
8. Provide and calculate travel expense reports, routine sales reports, budget variance reports, etc.
9. Performs other related duties such as: renders first-hand translations, ensures that work surrounding is kept clean and tidy, etc.




شركة كبرى للتجارة العامة والمقاولات تطلب للعمل فورا سكرتيرة تنفيذية خبرة لاتقل عن 15 سنة شخصية قيادية وحاصلة على شهادة جامعية - اتقان اللغة العربية والانجليزية قراءة وكتابة ومهارة عالية باستخدام الكمبيوتر - السن لايقل عن 36 سنة غير متزوجة الرجاء ارسال السيرة الذاتية الى : hr@abushaibah.com



Messenger - Dar Al-Shifa Hospital
File and retrieve patient records; prepare new files; distribute mail,answer telephone and route calls; accurately record messages.

Ability to learn assigned clerical tasks Adhere to prescribed routines, and to understand and follow oral and written instructions.




Applicants with a minimum 1-2 years of experience in similar positions listed below in entertainment / hospitality / drafting / edutainment / F&B (Fast Food / Casual or Fine dining) industry are invited to send in your CV to us.

Note:
- Preference given to candidates with good command over English & Arabic
- Candidates with transferable residency preferred.

Positions Open:
Customer Care Executives / Customer Relation Officers / Event Coordinators / Supervisors / Party Staff / Bowling Technicians / Lane Attendants / Procurement & Logistics Officers / Inventory Officers & All categories of Fast Food Industry.
Apply Instructions for This Job
Those who are Confident to fit the posts listed above, please forward your resume to the following Email:tentjobs@gmail.com





Company:  Costa Coffee
Date of posting: 29/09/2013
Requirements:     Hiring Across All Levels
Passionate about Coffee
Minimum 2 yrs experience
Basic computer skills
Age between 21-35
Valid transferable visa(18)

Send your updated resume with recent photograph to:




مطلوب للعمل لدى شركة كبرى موظف ترويج وتوزيع مواد دعائية على محلات الهواتف والكمبيوتر بدوام جزئي (صباحي أو مسائي ) على ان يكون لديه سيارة + خبرة في مناطق الكويت + خبرة في مجال التسويق والمبيعات .
الاتصال على الرقم : 55722267



مطلوب بائع من الجنسية العربية للعمل في محل زينة السيارات نص دوام فترة المساء ويشترط أن يكون عنده خبره في هذا المجال الاستفسار الاتصال علي هذا الرقم ٦٦٦٧٧٧٤١




Required working reception for new vip spa in manqaf
65683128       


Require professional hair dresser Manicure pedicure staff and specialist massage From philippine/indian/chine For new vip spa in manqaf
65683128



مراقب مدني
لشركة مقاولات كبرى
كود الوظيفة J004
خبرة من 10 – 15 سنوات
شروط خاصة
ضرورة وجود رخصة قيادة
كتابة كود الوظيفة المطلوبة عن السيرة الذاتية المرسلة ولن يلتفت إلى الطلبات التي لا تحمل ذلك الكود
يرجى إرسال السيرة الذاتية على فاكس رقم : 24824584




أخصائية تنظيف وعناية بالبشرة
لصالون نسائي راقي
للتقديم يرجى الاتصال على الرقم التالي : 99697790



أخصائية مساج
لصالون نسائي راقي
للتقديم يرجى الاتصال على الرقم التالي : 99697790



طبيبة عامة
لمستوصف طبي
خبرة 5 سنوات
يرجى إرسال رسالة بالاسم والمؤهل والخبرة على رقم : 97506961


كوافيرات
لصالون نسائي راقي
للتقديم يرجى الاتصال على الرقم التالي : 99697790



مهندس مدني
لشركة مقاولات كبرى
كود الوظيفة J002
خبرة من 2 – 3 سنوات
شروط خاصة
التسجيل بجمعية المهندسين
كتابة كود الوظيفة المطلوبة عن السيرة الذاتية المرسلة ولن يلتفت إلى الطلبات التي لا تحمل ذلك الكود
يرجى إرسال السيرة الذاتية على فاكس رقم : 24824584


Required IT Person for Group of Restaurants company have Experience in CISCO Router and Networking.

MICROS Knowledge is advantage

Fresher also apply

hrfbjobs@gmail.com

We need chip/motherboard level technician for repair shop at bin khaldoon street. Hawally.

We transfer visa.

Good profit sharing income.

Call 5597 3008


Customer Care Executive

Kuwait's leading general trading company looking for smart female candidates with good communication skill for the post of customer care & renewal section.

Attractive Salary & Incentive
Office Location : Farwaniya

Please send the resume to - hrq8gc@gmail.com






URGENTLY REQUIRED LABOURS.
WORKING HOURS - 8 HOURS A DAY 6 DAYS A WEEK
(DAILY 2 HOURS OVERTIME)
SALARY 160 KD
FOOD AND ACCOMMODATION FREE
ONCE A MONTH TRANSPORTATION WILL BE PROVIDED BY THE COMPANY

APPLY ONLY 18 NO. VISA HOLDERS AND WHO CAN JOIN IMMEDIATELY

CONTACT - MR.BALA 90070723. FARWANIYA. AL DAIJANI COMPLEX, 5TH, FLOOR, OFFICE NO.10, 11 (CALL DURING 8:30 AM TO 6:30 PM)

A large corporation with a main focus on the entertainment / edutainment industry due to expansion seeks highly motivated talents to join their team.
We are looking for Market study and analyst. If interested for freelance or part time, send your cv to wsalamah@smarttargetkwt.com


مطلوب
موظفين تسويق خارجي (دوام جزئي) بعمولة مجزية
من جميع الجنسيات
إرسال السيرة الذاتية إلى الإيميل التالي
wsalamah@smarttargetkwt.com

Required Graphic Designer
Having experience in logoes
Call: 97499995

مطلوب
موظفات تسويق عبر الهاتف (دوام جزئي) بعمولة مجزية
من جميع الجنسيات والأعمار
إرسال السيرة الذاتية إلى الإيميل التالي




Required accountant
Transferable visa
Having License and car
Call: 97499995



Company: Combined Group Contracting Company, Kuwait - http://www.cgc-kw.com/

1. WORKSHOP/FABRICATION MANAGER (Pipe Fabrication & Welding Workshop)
Min. 10 years of relevant experience in managing workshop (steel/pipe fabrication, welding, etc)

2. CIVIL DESIGN ENGINEER (Scaffolding Works)
Bachelor's Degree in Civil Engineering
5-10 years of relevant experience in civil design for scaffolding works.

3. SITE SERVICE COORDINATOR (Scaffolding Division)
Bachelor's Degree
5-10 years of experience:
a. Manage and supervise staff and resources.
b. Coordinate - personnel, site transport & accommodation
c. Manage daily attendance of personnel
d. Making internal/external invoice & documentation

Visa 18 only.

Please send your CV to hr_cgc@yahoo.com with Job Title as subject or call 22254545 ext. 1479

مطلوب للعمل لدى شركة كبرى موظف ترويج وتوزيع مواد دعائية على محلات الهواتف والكمبيوتر بدوام جزئي (صباحي أو مسائي ) على ان يكون لديه سيارة + خبرة في مناطق الكويت + خبرة في مجال التسويق والمبيعات .
الرجاء ارسال السيرة الذاتية على الايميل التالي :
ahmad.jaber@directd.com
او الاتصال على الرقم : 55722267
Corporate Governance in Banking Freelance Trainer - Baker Tilly



Delivering the Corporate Governance course to banking employees with a commitment to the training policies applicable at the company.

Qualifications & Professional Certificates
    Holds a Bachelor's Degree as a minimum in Business Administration, Legal or a relevant specialization

Professional Experience
    Minimum 5 years of experience in Corporate Governance, including experience of banking Corporate Governance training and practice

Skills and Abilities
    Outstanding presentation skills
    High competency with leadership and coaching skills.
    Well-versed in banking Corporate Governance
    Strong communication and interpersonal skills.
    Fluency in English (reading, writing, and speaking).
    Ability to conduct analysis and reach conclusion.

The incumbent who fulfills the requirements mentioned above is kindly requested to send his/her resume to the following address: careers@bakertillykuwait.com




Corporate Governance in Shareholding Companies Freelance Trainer - Baker Tilly

Delivering the Corporate Governance course based on the Kuwait Capital Market Authority Regulations to participants with a commitment to the training policies applicable at the company.

Qualifications & Professional Certificates
    Holds a Bachelor's Degree as a minimum in Business Administration, Legal or a relevant specialization.

Professional Experience
    Minimum 5 years of experience in Corporate Governance, including Experience of Corporate Governance training and practice.

Skills and Abilities
    Outstanding presentation skills
    High competency with leadership and coaching skills.
    Well-versed in Corporate Governance based on the Kuwait Capital Market Authority Regulations
    Strong communication and interpersonal skills.
    Fluency in English (reading, writing, and speaking).
    Ability to conduct analysis and reach conclusion.

The incumbent who fulfills the requirements mentioned above is kindly requested to send his/her resume to the following address: careers@bakertillykuwait.com



Anti Money Laundering in Banking Freelance Trainer - Baker Tilly





مطلوب مدرسين ومدرسات لمعهد تعليمي جميع التخصصات
يفضل مدرسات تأسيسي وابتدائي
مدرسين ابتدائي ومتوسط
يبدأ من 4.30 حتي 8.30 مساء
الراتب حسب الكفاءة
الاتصال للجادين فقط من العاشرة صباحا حتي العاشرة مساء
94030604


URGENTLY REQUIRED WAITER, WAITRESS, DRIVER & SALES STAFF

WAITER & WAITRESS: SALARY KD 200/- TO KD 220/- PLUS OTHER BENEFITS
SALESMAN & SALESLADY: SALARY KD 200/- TO KD 220/- PLUS OTHER BENEFITS
DRIVER: KD 175/- PLUS FREE ACCOMMODATION PLUS FREE TRANSPORT

MUST HAVE VISA ARTICLE NO. 18 OR 22

PLEASE SEND YOUR CVS AT me-mus@hotmail.com


مطلوب لمراكز اتصال بشركات كبرى موظفين وموظفات لخدمة العملاء عن طريق الهاتف (ارسال واستقبال مكالمات) بالشروط التالية :
- اتقان مهارات الكمبيوتر .
- معرفة باللغة الانجليزية .
- العمل بنظام الشفتات .
رواتب مجزية جدا مع حوافز شهرية .
من تتوافر فيه هذه الشروط يقوم بارسال السيرة الذاتية على الايميل التالي :



شركة كبرى تطلب موظفات كول سنتر
ارسال السيرة الذانية علىsafia.mansour@mycareern.com



مطلوب لحام سورى او لبنانى - مساعد طباخين- طباخين طباخ اكل كويتى - عمال مشوى - سائقين 51355333


شركة سياحية كبرى تطلب للتعيين فورا لفرعها الجديد يونيفرسال تورزم كلوب 1- موظفيين تسويق عبر الهاتف
2- موظفات تسويق عبر الهاتف ( راتب ثابت 300 دينار +عمولة مغرية جدا = حوافز يوميه)
3- موظفات وموظفينمبيعات داخل مقر الشركة(راتب ثابت+عمولة مغرية جدا)
4-موظفة استقبال حسنة المظهر
لجميع الوظائف سيتم عمل تدريب داخل مقر الشركة على جميع المتقدمين ان يكونو من حملة المؤهلات العليا او فوق المتوسط العمر لا يقل عن سنة ولا يزيد عن 35 سنة القدرة على تحمل ضغط العمل - القدرة على العمل بروح الفريق الواحد المقابلة شخصية مع اصطحاب السيرة الذاتية : العنوان السالمية -شارع سالم المبارك برج ليلى جاليرى الدور12 -مكتب 2
25754664

مطلوب مدير او مديرة لمحل شوكولاتة راقى _ خبرة لاتقل عن ثلاث سنوات فى نفس المجال يرجى ارسال السيرة الذاتية على فاكس : 25647493 التعامل مع الطلبات بسرية تامة


مطلوب لاستوديو تصوير مصورات خبرة فى مجال التصوير الفيديو والفتوغراف والالمام فى برنامج الفوتشوب 22497703



مطلوب لشركة اتصالات كبرى بائعين وبائعات بالشروط التالية : حسن المظهر - يجيد استخدام الكمبيوتر- لايشترط الخبرة 67767784


مطلوب لصالون وسبا راقى اخصائية مساج - عربية الجنسية - خبرة فى الكويت 3 سنوات- ان لايزيد العمر عن 40سنه - مهارات التعامل والتواصل مع العملاء 67749804

مطلوب لمجلة اعلانية كبري مندوب بيعات دوامين وجود سيارة +مندوب تحصيل نص دوام+موزع جرائد يومين بالاسبوع ـ ت: ‌ 55454244 ـ 94088395

شركة تجارية رائدة فى مجال المواد الاستهلاكية والبلاستيكية بحاجة الى
1- مندوب مبيعات بالجمعيات التعاونية
2- مروج جمعيات تعاونية
3-سائق توصيل للجمعيات
4-مساعد سائق
22660720



An organization requires following staff.

1. Mechanical maintenance technicians
2. Electrical maintenance technicians
3. Instrumentation Technicians.
Education and Skills:
Candidates should be either Diploma or ITI, and must have minimum 80 percentage marks in their studies.
Minimum 3 years experience is required in process industries.

Send your CV immediately to ananthx@yahoo.com
Contact No. 94984230


Urgently required experienced waiter,cook and porotta maker for a leading restaurant in Mangaf. For more details please contact 99223165


Required Marketing Executive,
should have experienced in GCC Countries with valid Kuwait driving licence and bilingual in English and Arabic.

Transferable Visa
Tel:69003342
Contact:hr@swissmedicalservices.com


Laduree french restaurant 360 mall and Avanus mall is looking commis(cooks) and kitchen helpers. any body is intrested call 66813906

URGENTLY REQUIRE DRIVERS AND LABORERS (VISA 18) FOR VALET PARKING FOR THE MOH AT THE FARWANIYA GOVERMENT HOSPITAL LOCATED AT 6TH ROAD AND EXIT 602. OUR OFFICE IS LOCATED IN THE MAIN ENTRANCE OF THE HOSPITAL. PLEASE CONTACT ROBERT BETWEEN THE HOURS OF 8:00 AM AND 4:00 PM AT 5504-2266 TO SCHEDULE AN INTERVIEW. PLEASE BRING YOUR CV AND COPIES OF YOUR CIVIL ID, DRIVERS LICENSE, PASSPORT WITH PICTURE PAGE AND VISA PAGE AND 1 RESIDENCY SIZE & TYPE PHOTO.





DRIVER REQUIRED FOR A COMPANY FOR IMMEDIATE APPOINTMENT

CONTACT 67615057




Delivering the Anti-Money Laundering course to banking employees with a commitment to the training policies applicable at the company.

Qualifications & Professional Certificates
    Holds a Bachelor's Degree as a minimum in Business Administration, Legal or a relevant specialization.
    Professional certification in Anti-Money Laundering is an advantage.
Professional Experience
    Minimum 5 years of experience in Anti-Money Laundering for banking training and practice.

Skills and Abilities
    Outstanding presentation skills
    High competency with leadership and coaching skills.
    Well-versed in banking Anti-Money Laundering
    Strong communication and interpersonal skills.
    Fluency in English (reading, writing, and speaking).
    Ability to conduct analysis and reach conclusion.

The incumbent who fulfills the requirements mentioned above is kindly requested to send his/her resume to the following address: careers@bakertillykuwait.com





Anti Money Laundering in Shareholding Companies Freelance Trainer - Baker Tilly


Delivering the Anti-Money Laundering course based on the Kuwait Capital Market Authority Regulations to participants with a commitment to the training policies applicable at the company.

Qualifications & Professional Certificates
    Holds a Bachelor's Degree as a minimum in Business Administration, Legal or a relevant specialization
    Professional certification in Anti-Money Laundering is an advantage

Professional Experience
    Minimum 5 years of experience in “Anti-Money Laundering based on the Kuwait Capital Markets Authority Regulations” training and practice

Skills and Abilities
    Outstanding presentation skills
    High competency with leadership and coaching skills.
    Well-versed Anti-Money Laundering based on the Kuwait Capital Markets Authority Regulations
    Strong communication and interpersonal skills.
    Fluency in English (reading, writing, and speaking).
    Ability to conduct analysis and reach conclusion.

The incumbent who fulfills the requirements mentioned above is kindly requested to send his/her resume to the following address: careers@bakertillykuwait.com


Risk Management Freelance Trainer- Baker Tilly



Responsibilities
    Designing professional risk management training programs.
    Preparing all training handouts and presentations required for the risk management training programs.
    Delivering training to participants on all levels of training programs with a commitment to the training policies applicable at the company.

Qualifications & Professional Certificates
    Holds a Bachelor's Degree in accounting, business administration, or equivalent.
    Holds Financial Risk Manager (FRM) Certificate, or equivalent.
Professional Experience
    A minimum 5 years of experience in risk management, including at least 2 years as a risk management trainer.

Skills and Abilities
    High competent with leadership and coaching skills.
    Strong communication and interpersonal skills.
    Fluency in both Arabic and English (reading, writing, and speaking).
    Ability to do analysis and reach conclusion.

Who fulfills the requirements mentioned above is kindly requested to send his/her resume to the following address: careers@bakertillykuwait.com



CIA Freelance Instructor - Baker Tilly



Responsibilities
    Delivering the Certified Internal Auditor (CIA) review course to participants with a commitment to the training policies applicable at the company.
    Preparing CIA review handouts and presentations required for the CIA review course.

Qualifications & Professional Certificates
    Holds a Bachelor's Degree as a minimum.
    Holds Certified Internal Auditor (CIA) certificate.

Professional Experience
    Minimum 5 years of experience as CIA, including at least 2 years as a CIA instructor.

Skills and Abilities
    High competency with leadership and coaching skills.
    Strong communication and interpersonal skills.
    Fluency in English (reading, writing, and speaking).
    Ability to conduct analysis and reach conclusion.

The incumbent who fulfills the requirements mentioned above is kindly requested to send his/her resume to the following address: careers@bakertillykuwait.com


تعليقات