Kuwait jobs Thursday 29/08/2013







مطلوب سائق مع سياره جيده زتكيف مناسب للعمل مع مندوبه طبيه براتب جيد جدا و اجازه جمعه وسبت شرط الالتزام بالمواعيد

60797923

مطلوب موظف يجيد الانجليزية واستخدام الكمبيوتر حسن المظهر ولبق براتب
220 د. ك اقامة قابلة للتحويل ا 
ت : 24813180 داخلى 107 او 98869244

Required to work as a tailor in new boutique for female clothes with good salary package.

NOTE:

- Must have a transferable visa ( article 18 )
- Willing to work as soon as possible
- Must have 1 - 2 years of experience on the same field.
- INDIAN / PAKISTANI / FILIPINO

60901076


CHEF & Asst.CHEF are needed to work in a traditional arabic sweets shop with good salary package strating form 350 - 400KD

Qualifications:

- Holding a transferable visa ( article 18 )
- Must have 1 - 2 years experience on the same field.
- With Customer Service and Communication skills.
- Willing to work as soon as possible.
- Indian Nationality.

Interested applicants, please send your updated CV.or call 60901076






مطلوب موظفات استقبال لشركة عقارات كبري بحولي لدوامين ويشترط ان
- حسنة المظهر ولبقة
- اجاده اللغه العربية والانجليزية
- اجاده استخدام الكمبيوتر 
- خبرة لا تقل عن 5 سنوات
للاستفسار يرجي الاتصال علي
99424184

مطلوب
مدير إداري وشئون موظفين
لشركة أدوية ومستحضرات طبية
خبرة لا تقل عن ( 5 ) سنوات في نفس المجال ، اتقان اللغة الإنجليزية كتابة ومحادثة ، خبرة بالتوظيف ، إلمام بأحدث برامج الشئون الإدارية ، خريج إدارة أعمال ، معرفة تامة بالقوانين الكويتية
إقامة سارية وصالحة للتحويل ، إجازة قيادة سارية وسيارة شرط أساسي للمقابلة
على المتقدمين إرسال السيرة الذاتية على فاكس رقم : 23728752
careerskwt2012@gmail.com

مطلوب
موظف أو موظفة 
لخدمة العملاء بالهاتف
خبرة لا تقل عن 3 سنوات في نفس المجال
يرجى إرسال السيرة الذاتية على فاكس رقم : 22416959

مطلوب
مدرسين تربية إسلامية من الجنسين
لمدرسة الجهراء الباكستانية
حاصلين على موافقة تعليم خاص
يرجى إرسال السيرة الذاتية على فاكس رقم : 24576018 – 22423436
Hr@asas.edu.kw


مطلوب
مدرسين لغة عربية من الجنسين
لمدرسة الجهراء الباكستانية
حاصلين على موافقة تعليم خاص
يرجى إرسال السيرة الذاتية على فاكس رقم : 24576018 – 22423436
Hr@asas.edu.kw

مطلوب
مدير مبيعات منتجات ومعدات طبية
لشركة أدوية ومستحضرات طبية
خبرة لا تقل عن ( 10 ) سنوات في إدارة مبيعات المنتجات الطبية ، إتقان اللغة الإنجليزية كتابة ومحادثة ، خريج طب وصيدلة
إقامة سارية وصالحة للتحويل ، إجازة قيادة سارية وسيارة شرط أساسي للمقابلة
على المتقدمين إرسال السيرة الذاتية على فاكس رقم : 23728752
careerskwt2012@gmail.com


مطلوب
سكرتير او سكرتيرة
للعمل لدى أحد مكاتب تدقيق الحسابات الكبرى في دولة الكويت
يجب توافر التالي في المتقدمين :
الطلاقة في استخدام اللغة الإنجليزية ( محادثة وكتابة )
ترجمة لبيانات المالية والمراسلات الرسمية 
إتقان طباعة البيانات المالية الختامية ومهارات الحاسب الآلي
شهادة جامعية في أدأب الإنجليزي أو بكالوريوس محاسبة بالغة الإنجليزية
شرط وجود إقامة قابلة للتحويل
available_job@hotmail.com

مطلوب
معلمة لغة فرنسية
لإعطاء دروس خصوصية على أن يكون لديها خبرة بتدريس منهج المدرسة الفرنسية
للاستفسار الاتصال على هاتف رقم : 99653007

مطلوب
مندوب طبي أنثى
لشركة أدوية ومستحضرات طبية
خبرة لا تقل عن ( 3 ) سنوات في نفس العمل ومعرفة تامة بكافة المناطق 
إقامة سارية وصالحة للتحويل ، إجازة قيادة سارية وسيارة شرط أساسي للمقابلة
على المتقدمين إرسال السيرة الذاتية على فاكس رقم : 23728752
careerskwt2012@gmail.com

مطلوب

مندوب مبيعات للصيدليات والمستشفيات
لشركة أدوية ومستحضرات طبية
خبرة لا تقل عن ( 5 ) سنوات في نفس العمل ومعرفة تامة بكافة المناطق 
إقامة سارية وصالحة للتحويل ، إجازة قيادة سارية وسيارة شرط أساسي للمقابلة
على المتقدمين إرسال السيرة الذاتية على فاكس رقم : 23728752
careerskwt2012@gmail.com

Required urgently a part time cleaning labour (philippine nationality ) who work presently in a cleaning company . Working hours : 5:30 PM TO 9.30 PM (4 Hours ) Salary 100 K. D - Call: 99313892

required asian driver for a cleaning company salary + comission - Call: 94964949

مطلوب موظفين وسائقين لشركة تجارة عامة وقاولات بحولي شارع بن خلدون ( سكرتير أو سكرتيرة شرط الخبرة مطلوبه ‏- ت: ‌ 

Required for chocolat & cake shop chief decorratar - chief pastry - Call: 98855600

مطلوب سكرتيرة لشركة تهوية مركزية دوام كامل ‏- ت: ‌ 99691912

مطلوب مندوبين مبيعات لشركة تهوية مركزية يفضل وجود سيارة ‏- ت: ‌ 99691912

مطلوب مندوبين تسويق خارجي من الجنسين لا يشترط الخبرة ‏- ت: ‌ 69696975

مطلوب مندوب او مندوبة لمكتب تعقيب معاملات شرط الخبرة في الدوائر الحكومية والعمل السابق في مكاتب التعقيب ‏- ت: ‌ 50206030

مطلوب مندوبين مبيعات للجمعيات قسم لوازم العائلة شرط الخبرة ‏- ت: ‌ 99432833

Accountant (Indian nationality)
Job Location: Kuwait
Company: A real estate company 
Date of posting: 29/08/2013 
Requirements:
Recent graduate to work in two shifts morning and evening.
send your cv to email: derwazt.alsefah@gmail.com

Computer Technician
Job Location: Kuwait
Company:  For a reputed company
Date of posting: 29/08/2013 
Requirements: good knowledge of SQL & Networking and electronic or instrument technicians 
Contact : 97154761

Resident Engineer / Architect/ Civil / Structural Engineer / Mechanical Engineer/ Electrical Engineer/ Interior Designer/ Programmer , Kuwait

Resident Engineer
Architect 
Civil / Structural Engineer 
Mechanical (FF & PH) Engineer 
Mechanical HVAC Engineer 
Electrical Engineer 
Interior Designer 
Programmer 
Job Location: Kuwait  
Company:  Al-Jazera Consultants
Date of posting: 29/08/2013 
 Interested candidate: E-mail your resume to :
hrd@aljazeraconsits.com 
or Fax to 22441919 
 All applications will be strictly confidential 

Senior Accountant
Job Location: Kuwait
Company: Undisclosed
Date of posting: 29/08/2013 
Requirements: 

Fluent in (Read, write & speak)Arabic & English
Bachelor in Commerce +3 years experience 
Valid Kuwait Driving Licence is a must
Transferable visa 18
Work Knowledge:
Preparation of financial statement
cash flow statement
Bank reconcilation-Asset Management -receivable accounts 
Interested candidates can send their resume (English) to :
hr@abyargc.com
(Any CV without  photograph will not accept)

Staff for Burger Restaurant 
Job Location: Kuwait
Company: Burger Restaurant
Date of posting: 28/08/2013 
Requirements:
Having experience
Applicable nationality (Indian or Filipino)
Working hours 9 day holiday in a week
Accommodation
Salary 250  K.D

Interested candidates please send your CV to:
Qcumber75@gmail.com


Commercial Manager - KCPC

1. Minimum 15 years previous experience in a similar role
2. Advanced technical writing and excellent communication skills and fluency in English Language
3. Advanced PC Skills – MS Applications / SAP Knowledge
4. Business Development plans and strategies (Commercial & Contract administration)

Commercial Management:
1. In conjunction with Department heads implement, manage and maintain compliance with agreed Company procedures across all regions.
2. In conjunction with Estimating and Department heads establish new project budget and incorporate in SAP WBS coding system.
3. Manage and ensure compliance of monthly Project Cost Reports over all regions.
4. Mange and ensure compliance of Project Administration Manual (PAM) procedures over all regions. Propose improvements and implement agreed revisions. Review required training etc.,
5. In conjunction with Estimating and Planning Managers propose any changes that would be of commercial, procedural or project management benefit.
6. Review all tender documents for commercial / contractual risks / opportunities, advise MD / Estimation Manager, participate in risk management within tenders, review Tender Order Letter.
7. Review planning / programming and advise MD on improvements for better servicing regions etc.,
8. Review procurement documentations, sub-contracts etc., and advise MD on improvement.
9. Attend all Management Meetings.

Existing Projects:
1. In conjunction with PM and Project Quantity Surveyors review commercial position (time and money), project Cost Reports, claims etc., and make recommendations to MD.
2. Assist project PM’s & Project QS with contractual, commercial and strategy advice, correspondence etc.,
3. Review staffing and recruit any required staff.
4. Review project admin / commercial procedures and propose improvements etc.,
5. Chair monthly Project Cost Report Meeting

New Projects:
1. Compile Contract Agreements on basis of tender and post-tender negotiations for approval by MD. Participate in final negotiations with Client and his professional team.
2. Recruit all Commercial staff for project.
3. Set up procedures, report etc., and train staff into KCPC operation.
4. Assist project PM’s & Project QS with contractual, commercial and strategy advice, correspondence etc.,
5. Chair monthly Project Cost Report Meetings.

Kuwait Company for Process Plant Construction & Contracting K.S.C. (KCPC)
Address    :    P.O. Box: 3404 Safat 13035 Kuwait
Tel    :    +965 1827000
Fax    :    +965 24911804
Email    :    kcpc@kcpc.com.kw



Business Development Manager - Arabia Real Estate Network Group

Builds market position by locating, developing, defining, negotiating, and closing business relationships Identify and develop business opportunities for the real estate services. 

• Bachelor’s Degree in Business Management/Sales or relevant qualification, preferably Master’s
• Minimum 5 years of Business Development/ Sales experience, preferably with relevant experience in the real estate industry
• Kuwait and GCC Market Knowledge is desirable
• Strong client relationship management and development aptitude.
• Excellent negotiation skills
• Have a desire to make a significant contribution to a rapidly growing organization
• Market research experience
• Proven ability to work independently
• A pro-active self-starter who can operate both individually and as part of a team
• Outstanding needs analysis, positioning, business justification and closing skills
• Superior presentation and excellent oral and written communication skills
• High commercial acumen and a record of confidence dealing with middle managers through to decision makers
• Travel is essential for this position
• Open to all Nationalities.

RESPONSIBILITIES
• Locates potential business deals by contacting potential customers; discovering and exploring opportunities
• Proactively initiate and engage sales calls to new prospects
• Closes new business deals by coordinating requirements; developing and negotiating contracts; integrating contract requirements with business operations
• Protects organization's value by keeping information confidential
• Updates job knowledge by participating in educational opportunities; reading professional publications; maintaining personal networks; participating in professional organizations
• Identify and attend tradeshows and other business functions to keep abreast of developments in the marketplace, to find potential new business, and to market full landscape services
• Work closely with the Marketing department to design and execute pre-agreed strategies built around developing new business growth
• Exploring opportunities to add value to job accomplishments
• Drive “Request for quote” process with new prospects
• Interface with existing strategic customers to solidify mutual expectations of performance and growth
• Define and follow up of yearly targets and objectives
• Develop and implement strategies for new services
• Determine new opportunities by analyzing business needs
• Develop and deliver the business plans through carrying out research, formulate
market analysis and deliver accurate business reports
• Serves as a lead facilitator both internally and externally for projects
• Develop and help manage client communication tools such as the corporate website
• Pro-actively hunt for target organizations and establish communications with those businesses that can benefit from our Company’s services
• Build referral and lead generation network

Please submit your resume to hr@arabiarealestate.net


Teachers Jobs in Kuwait

JAHRA PAKISTANI SCHOOL requires Pakistani / Indian Teachers

English teachers with Bachelor's degree in English with B.Ed. 

Transferable residence. 

Attractive salary & free transportation.
Apply Instructions for This Job
Please forward your CV: copies of certificates to fax 24576018 or 

Hr@asas.edu.kw

jas__jps@yahoo.com



تعليقات