Kuwait jobs Wednesday 02-01-2013

--> -->
Kuwait jobs Wednesday 02-01-2013




مطلوب معلم عصير شرط الخبره 65658307

مطلوب موظفات خدمة عملاء لمركز طبي بالعاصمة


يفضل من الجنسيات: غير محددة الجنسية - خليجية - لبنانية -



 سوريه - أردنية

ارسال السيرة الذاتية على؛




employer1@windowslive.com




مطلوب ـ مهندس ميكانيكي لدية خبرة في اعمال الاطفاء ـ ت: ‌ 50193334

مطلوب باحث لديه القدرة علي الكتابة في الفكر الاستراتيجي لمستجدات الحدث العربي في الفكر الاسلامي السيرة الذاتية ترسل بالايميل khargobs@gmail.com

مطلوب سائق هاف لورى رخصة عامة العمل والسكن فى الوفرة الراتب 250 دينار ارسال الطلبات وصورة المدنية ف 24765192

مطلوب مندوب عام خبرة سنتان رخصة ـ العمر لا يزيد عن 30 سنة إقامة قابلة للتحويل إرسال الطلبات فاكس 24765192

مطلوب سائق بوكات ـ ت: ‌ 99220627


A suitable - Jobs-technicians - 1. Satellite-makings (C Band Ku Band) 2. Pipe-fittings(Plumbing) 3. Electricians & driver good-experience - work & languages-nationality - Bangladesh - Indian & Sri-Lanka, transferable-visa - Call: 99474883

مطلوب لمعهد تدريب أهلى مسؤل تسويق ـ سكرتير أو سكرتيرة شرط الخبرة ـ ـ ـ ت: ‌ 55535015

مطلوب سكرتيرة للعمل في شركة مواد تجميل في منطقة سلوي الدوام صباحي فقط الراتب160 دك ترسل السيرة الذاتية علي فاكس24736503

مطلوب امين مخزن للعمل في شركة مواد تجميل في منطقة_سلوي الدوام صباحي فقط الراتب160 دك للاتصال علي فاكس24736503 للسيرة الذاتية


مطلوب جرسون وعامل نظافه 99450097


A Contracting Company requires a Quantity Surveyor 5years experience, Auto-cad & good English command Email hrkgcc@gmail.com Fax 22404763

مطلوب سايق فترتين للاتصال ـ 99907660

مطلوب معلم فطاير ومساعد ومعلم عصير وجرسون شرط تحويل اقامه تليفون 99746955

Required salesman for perfumes company, speaks Arabic, article 18 residency, experience preferred 99761273

مطلوب لشركة كبرى( جنسية مصرية) مسوق عبر الهاتف راتب+عمولة ت:69942255

American nursery is looking for native english speaking teachers .email mortaqanursery@yahoo.com

مطلوب موظفة لمركز صحي بالسالمية ...
office@pilatesandmoreq8.com

وظائف شاغرة:

1- شيف ديبارتى
سنوات الخبرة 2-4
المهارات: المعرفة بأصناف المنيو العالمية ,باستا ,ساندويشات ,كوكتيلات ,باريستا ,سلطات ,مقبلات ,قدرة على تدريب الموظفين ,معرفة باساسيات الصحة والسلامة العامة.
2-طهاة وباريستا
سنوات الخبرة1-2
المهارات : الالمام بعمل الباريستا والقهوة بكل انواعها ,خبرة في عمل الباستا والساندويشات والمقبلات العالمية والسلطات .
2- هيد ويتر
سنوات الخبرة: 3-4
المهارات: خبرة مناسبة فى خدمة وادارة صالة مطعم.
3- سفرجية ذكور وإناث:
سنوات الخبرة 1-2
المهارات : خبرة مناسبة فى الخدمة بالمطاعم.
4-كاشير:
سنوات الخبرة 1سنة
المهارات :خبرة على نقاط البيع فى المطاعم

برجاء إرسال السيرة الذاتية على الايميل التالى : raoufaiad8@gmail.com


Outdoor marketing Female:
Criteria:
Preferably Female under 40

Working hours:
Day Shift: (May vary)

EDUCATION, EXPERIENCE: (A comparable amount of training, education or experience may be substituted for the minimum qualifications.)
1. Completion of high school/GED
2. 6 months related experience
3. University or college degree would substitute working experience
Candidates must have:
1. Excellent Communication skills
2. Customer Orientation
3. Business sense
4. Negotiating/ influence abilities
5. Good Command in English
This position is responsible for performing Marketing/Sales, customer assistance and Services/Products marketing.
ESSENTIAL TASKS:
Responsible for meetings the quotas of visits as assigned by direct Managing Director.
1. Responsible for reporting all marketing activities on daily basis.
2. Responsible for reporting needs and status of assigned customers.
3. Carry out set number of visits per day, week, and month.
4. Follow all pre-set internal procedures and guidelines specified for the marketing dept.
5. Follow up on after sales service and customer satisfaction.
6. Visiting public and private institutions companies and organizations on a daily basis.
- Duties and responsibilities outlined may vary over time and are subject to management review and amendment.
- Any other Tasks assigned by direct superior/ Head of Department.
ADDITIONAL DUTIES:
1. Adjustment of hours involving evening and/or weekend work may be required.
KNOWLEDGE, SKILLS, and ABILITIES:
1. Ability to follow verbal and written directions.
2. Ability to follow directions read or copy information correctly.
3. Ability to perform basic mathematic calculations.
4. Excellent customer service and communication skills.
5. Familiarity with the inventory process.
DECISION-MAKING and ANALYTICAL SKILLS:
1. Requires limited decision-making.
2. Adhere to department policies, procedures, and practices.
3. Perform job duties in a safe and efficient manner.
Email: hr@gmems.net


Required for a high profile communication services company
Customer service reps
Age from 20 to 26 both genders
very good English conversation abilities
Good computer background
please send your CV to: ahmed.guigi@gmail.com
or call : 97840505 | 1888432


مطلوب لشركة كبري سكرتيرة تجيد العربية والانجليزية والحاسب الالي MOH_HEPA@YAHOO.COM
ت / 90907038


مطلوب لشركة تجارة عامه ومقاولات مراقبين مواقع لديهم خبرة عن اعمال الحديد او ديكورات الاستانلس ستيل ، مهندس ميكانيكا لديه خبرة عن اعمال ديكورات الاستانلس ستيل والحديد ، مهندس معماري لديه خبرة عن اعمال ديكورات الاستانلستيل والحديد يرجي ارسال السيرة الذاتيه بالفاكس علي رقم ٢٤٩٢٨٠٦٢ او بالاميل mohmd_gaber87@yahoo للاستفسار يرجي الاتصال ب ٩٠٠٣٠٥٩٢


مطلوب لشركة استثمارية سكرتيرة تنفيذية شرط الخبرة في:

(1) الأعمال الإدارية.
(2) الطباعة وإدخال البيانات.
(3) اللغة الانجليزية.

للتقديم يرجى ارسال السيرة الذاتية على الإيميل التالي:
info@caveo-kw.com


مطلوب مندوب مبيعات لشركة كمبيوتر خبرة في نفس المجال
anoosha_84@hotmail.com


شركه تجاريه وكيل شركه دولية تطلب مدير تخصص بيطري/صيدلة/علوم بيولوجي خبرة مبيعات/مطهرات/ادوية لقطاع الدواجن والانتاج الحيواني والاغذية شرط الانجليزية س ٣٥ ارسال السيرة الذاتيه على mralshareef@yahoo.com


Looking for a Bilingual , Presentable Secretary .. Min 1 year Experience in any secretarial job.. She should be able to join ASAP . Please write the subject as ( Secretary ) . CVs to be sent to careers_hr@live.com


For well known Oil & Gas company in Kuwait; following job vacancies are required:-

1.Plant Superintendent.
2.Plant Operations Supervisor.
3.Plant Shift Forman.
4.Central Control Room Operator .
5.Plant Operator.
6.Mechanical Maintenance Supervisor.
7.Mechanical Maintenance Foreman.
8.Electrical Maintenance Supervisor.
9.Electrical Maintenance Foreman.
10. Instrument Maintenance Supervisor.
11.Instrument Maintenance Foreman.
12.Planning Engineer (Mechanical).
13.Maintenance plannes.
14.Technical Assistant .
15.Tool & Warehouse Clerk.
16.Lab Technician.

Cvs to be sent to info@firstsupports.com


‎1. SAP SPECIALIST (HR / HCM Module) for IT Department
Male or Female
Job Location: Kuwait
Nationality: Preferably Indian national
Salary - Negotiable
Preferably Local candidates.

2. CONTRACT ADMINISTRATOR for Contracts Department
Male or Female
Bachelor's Degree in Engineering
Min. 7 years of relevant work experience.
Good knowledge & experience in dealing/handling various contracts for Ministries (MPW, MEW, PAHW, KOC, KNPC, JO, etc.) and Joint Venture contracts.
Experience in FIDIC
Nationality: Open
Salary - Negotiable
Preferably Local candidates.

3. Quality Assurance Engineer for QA Department
Male or Female
Bachelor's Degree in Engineering
Min. 7 years of relevant work experience in Establishing, Implementing, Maintaining Quality Management System (QMS), ISO Procedures & Quality Audits
Nationality: Open
Salary - Negotiable
Preferably Local candidates.

4. PLANNING ENGINEER for Civil Construction Projects
Bachelor's Degree in Civil Engineering
Min. 7 years of experience in Civil / Buildings Construction projects
Nationality: Open
Salary - Negotiable
Preferably Local candidates.

5. PLANNING ENGINEER for Tendering Department
Bachelor's Degree in Civil Engineering
Min. 7 years of experience in Tendering works
Nationality: Open
Salary - Negotiable
Preferably Local candidates.

6. MECHANICAL ENGINEER (PL & FF) for Electro-Mechanical projects
Bachelor's Degree in Mechanical Engineering
Min. 7 years of experience in Plumbing & Fire Fighting works for Electro-Mechanical projects
Nationality: Open
Salary - Negotiable
Preferably Local candidates.

7. MECHANICAL ENGINEER (HVAC) for Electro-Mechanical projects
Bachelor's Degree in Mechanical Engineering
Min. 7 years of experience in HVAC works for Electro-Mechanical projects
Nationality: Open
Salary - Negotiable
Preferably Local candidates.
Cvs/Resume to info@firstsupports.com


مطلوب مسوقات لشركة أغذية كبرى دوام من الساعه 5 لل 9 في الجمعيات التعاونية . براتب 200 دينار شهريا . أرجو إرسال السيره الذاتية مرفق معها صوره شخصية ،، على البريد الالكتروني
Abo_ashra@hotmail.com


urgently required : Male/female sales manager , university degree , experience is a must , fluent in Arabic & english , have kuwaiti driving license . Send your C.V to my2012career@hotmail.com



مطلوب مديرة تسويق
- يفضل من لديها خبرة في مجال التأمين
- من بلاد الشام
ترسل السيرة الذاتية للإيميل التالي
مع ذكر المسمى الوظيفي بالعنوان
qasemkh@yahoo.com


مطلوب موظفة استقبال
- لديها خبره سابقة
- الإلمام بمهارات الكمبيوتر
- إجادة اللغة الإنجليزية والعربية
- من بلاد الشام
ترسل السيرة الذاتية للإيميل التالي
مع ذكر المسمى الوظيفي بالعنوان
qasemkh@yahoo.com


مطلوب مسئولة تسويق راتب + عمولة
ترسل السيرة الذاتية مرفق بها صورة شخصية حديثة
email : Hrstaff21@hotmail.com


مطلوب لمركز تدريب أهلي
- مدرسين لجميع التخصصات
- Administrator
ترسل السيرة الذاتية للإيميل التالي
مع ذكر المسمى الوظيفي بالعنوان
qasemkh@yahoo.com


مطلوب لشركة مجوهرات في الكويت
بائعين أو بائعات بالشروط التالية :
١- حسن المظهر
٢- العمر لايتجاوز ٢٥ سنة
٣- إقامة قابلة للتحويل
٤- خبرة لا تقل عن سنة في مجال المبيعات

- الرواتب تبدأ من ٢٠٠ دك ولغاية ٣٠٠ دك حسب الخبرة
- بدلات للساعات الإضافية والانتقال
- عمولات على المبيعات
- التعين فوراً بعد المقابلة
يرجى إرسال السيرة الذاتية CV
على الإيميل gizlan.wafiq@gmail.com
بالإضافة إلى إرسال صورة شخصية جديدة وصورة عن إذن العمل وصور عن الإقامة


مطلوب لشركة مقاولات في الكويت

١. مهندس او مهندسه ديكور تصميم داخلي شرط اتقان برنامج التصميم 3D max
و الاشراف و المتابعه على الاعمال.
خبره لا تقل عن ٣ سنوات

Please send your CV to
Engshawa@hotmail.com


مطلوب لشركة مقاولات في الكويت

سكرتيره لديها خبره في الاعمال المكتبيه
و سبق لها العمل في مجال التسويق

Please send your CV to
Engshawa@hotmail.com


Hp networking engineer required for INC coustomer (banking ) ,
Experience 3 to 4 years
please send CV to thuneidi@inc.com.kw


مطلوب لشركة وكالات مستحضرات تجميل عالمية :

1.موظفات مبيعات (حقائب ماركات)+ (اكسسوارات عالمية)
على أن تتوافر المواصفات التالية :
- حسنة المظهر
- حسنة التعامل
-شرط الخبرة
للاستفسار وارسال السيرة الذاتية
اميل :hr@saficosmetics.com


Urgently required for a big media company in Kuwait and the GCC online media planner/ buyer

Job Details:
- Develop unique and strategically appropriate online media plans, to achieve clients objective
- Evaluate media proposals and provide written
... - Compute ROI of online media activity, and make recommendations to optimize client results
- Negotiate, purchase and maintain online media insertions for various accounts, securing competitive rates and appropriate added value
- Track media expenditures to ensure agency and client budget compliance
- Provide concise, timely and accurate reporting, including post-buys, positioning and online tracking reports, etc

Requirements:
- Bachelors Degree in Marketing or a related field
- 3 years' online media planning/buying experience (interactive and mobile a plus)
- Outstanding interpersonal skills
- Strong quantitative and analytical abilities
- Passion for marketing/communications
- Ability to establish priorities and manage multiple projects to completion under tight deadlines
- Thrives in collaborative environments with lots of cross-disciplinary, cross-functional projects
- Understanding of multi-dimensional marketing programs
- Working knowledge of online tools
- Basic knowledge of HTML, Flash and JavaScript

Please send your cv to jobskuwait2013@yahoo.com

Required

Secretary - Hard Flash Company
•Responsible for everyday internal/external correspondence.
•Maintain availability of office supplies.
•Handling all incoming and outgoing calls for the company and direct calls to the appropriate authorities.
•Receive visitors and official guests and direct them to the appropriate authorities.
•Maintain efficient archiving system.
•Prepare meeting schedules making prior arrangements, meeting agendas, registering, typing and filing minutes of meetings
•Overall Coordination of office administration.
•Arrange for travel bookings, accommodation and other logistic issues
• Attend meetings, take minutes and distribute them.
• Produce reports, documents and presentations.
• Creating and maintaining office systems to deal efficiently with paper flow.
• Maintain hard copy and electronic filing systems
- Excellent communication skills in Arabic and English.
- Minimum 2 years of experience.
- Excellent computer skills (MS Office).
- Excellent interpersonal skills.
- Self-motivated and hard working.
- Quality Control minded.

Hard Flash publicity and advertising Shuwaikh - Free Zone - Building and Ministry of Higher Education Building 9 first round work schedules offices company from Saturday to Wednesday 10 Am to 6 Pm Thursday 10 Am to one Pm tel / Fax: 24613895 Mobile: 55007015 - 60086966 Email: info @ center-kw.com

Required

Oracle Application Technical Developer - Jassim Transport / Stevedoring Co


Accountability and Authority
- Responsible for safe work practices
- Responsible for identifying and reporting any unsafe, hazardous act, source and situation.
- Accountable for compliance with legal and customer requirements.
- Accountable for implementing QHSE procedures, policies and work instructions at respective area of work.
Jdeveloper, JavaScript, Servlets, AJAX, XML
OAF / ADF with oracle E-Business Suite,
Oracle Reports, Oracle SQL, PL/SQL, Form personalization,
Knowledge of Oracle application interfaces

The following skills are beneficial but not required : Oracle Forms, workflow, Functional knowledge in EBS, BI tools

Duties:
§ Develop, integrate, implement oracle based application modules with EBS
§ Support and Maintenance of the existing customization with Oracle E-Business Suite
§ Debug and upgrade of existing and/or new modules in new business functions
§ Analysing and defining requirements, including drafting functional specifications
§ Architecting solutions based on requirements
§ Modification and custom development of UI, queries, reports etc…with the team
§ Supporting EBS with new report development & training
§ Managing support issues relating to the roles domain on the service desk
§ Technology upgrade to Java developer ( OAF / ADF) and other oracle tools and latest technology

Send CV at: careers@jtckw.com



شركة كبري تطلب الوظائف التالية::
1- مدير تسويق :
شرط إقامة قابلة للتحويل وإجادة اللغة الانجليزية
2- موظف فوتوشوب :
شرط إقامة قابلة للتحويل وإجادة اللغة الانجليزية
3- مبرمج كمبيوتر :
شرط إقامة قابلة للتحويل وإجادة اللغة الانجليزية
4- مندوب تسويق :
شرط إقامة قابلة للتحويل وإجادة اللغة الانجليزية
5- مخرطة سيارات وغسيل كشنات وحداد وصباغ سيارات :
شرط إقامة قابلة للتحويل
6- ميكانيكي سيارات :
شرط إقامة قابلة للتحويل
7- بائع سيارات :
شرط إقامة قابلة للتحويل
الرجاء إسال السيرة الذاتية :
فاكس 22251589
تليفون 97484989

مطلوب لمعهد تقوية مدرسة لغة عربية+انجليزي+رياضيات جميع المراحل من بلاد الشام شرط الخبره
96567673330

مطلوب مدير - مديرة لشركة خدمات طبية منزلية حاصل علي شهادة تمريض او علاج مع ترخيص مزاولة المهنة خبرة ت: 65050295

مطلوب لشركه مواد غذائيه مروج+مندوب للمنطقه الرابعه والعاشره شرط الخبره+رخصه قياده+سياره الاتصال لمن ينطبق عليه الشروط ت: 97444991

مطلوب بائع تمور وعسل خبرة في البيع اقامة قابلة للتحويل فاكس: 24825129 Email: hr_poasis@yahoo.com

مطلوب سكرتيرة كويتيه للعمل بمكتب محاماه فترتين ت: 97304854

مطلوب طباع للعمل بمركز طباعه بالسالمية دوام كامل او نصف دوام خبرة بمجال الطباعه جنسية عربية او غير عربية اقامة قابلة للتحويل ت: 55333405

مطلوب طباع سرعة عالية بالطباعة العربي و E يجيد العمل الورد دوام كامل لدية اقامة قابلة للتحويل kwcs_2012@hotmail.com ت: 22583113


شركة مقاولات تطلب مهندس موقع مدني متواجد بالكويت خبرة من 5 7 سنوات فاكس 22498711 hanikordesa@gmail.com

مطلوب مدرس رياضيات عربي وفيزياء للعمل بحولي راتب مغري ت: 60069184

مطلوب مدرس ومدرسة جميع التخصصات لمعهد تعليمي بغرب الجليب راتب ثابت مجزي ت: 99829206

مطلوب بائعات لشركة عطور براتب ثابت و عمولة - ت: 97231600

مطلوب سكرتيرة حسنة المظهر تجيد السكرتارية والاعمال الادارية يفضل من غير محددي الجنسية ترسل السيرة الذاتية علي فاكس 22655737 ت: 94089797

مطلوب لمجلة اعلانية كبرى مندوب+مندوبة تسويق خارجي دوامين وجود سيارة الراتب300دك+عمولة+موظفة تسويق داخلى نص دوام راتب200دك ت: 99811795 66766813

شركة مقاولات كبري تطلب مندوب تسويق شرط وجود سيارة ومطلوب عامل مستودع ت: 97677716 96960041

مطلوب سكرتيرة لشركة بالفحيحيل حسنة المظهر ت: 66440066

A well reputed brand of restaurants is hiring the below mentioned positions:

Position 1: Restaurant Manager
Position 2: Assistant Restaurant Manager

Requirements:
- Having an overall of 5 yrs experience in the Hotel & Restaurant Management Industry & at least 2 yrs in the Kuwait market.
- Holding a graduation in Hotel Management Industry.
- Holding a valid work visa ( 18 – Transferable)
- Communication skill – English is a MUST / Arabic is an added value.
- Holding a valid driving license is a MUST.

Benefits:
- Attractive Salary with Car
- Bi annual tickets (From and to) for the employee.

Candidates who are willing to join in 1 month time or before will be given consideration.

Please forward you Updated CV / Credential copies / Passport copy & Civil Id copy to

Email: tijoegeorge@klgtc.com
Fax: 22276005

INTERVIEW ON THURSDAY, JAN 3 AT 1PM!!! NYLA OFC.
CUSTOMER SERVICE ASSOCIATE for a cargo company - male, filipino, single, graduate of any four year course, accounting graduate would be an advantage.. 21-30yrs old, 18 visa transferable, customer oriented, computer literate..BASIC SALARY (to be informed during the interview-depends on qualification)+KD 15 FOOD ALLOWANCE+KD 40 ACCOMMODATION ALLOWANCE+TRANSPORT EXPENSES - REFUNDABLE, FREE AIR TICKET EVERY 2 YRS.
Email your CV to nyla_recruitment@yahoo.com
Call 22414434 / 67030948 to register, look for Darwin
Come to 11th floor, Space Tower, Mirqab, Kuwait City


مطلوب مصمم ديزانير محترف لتصميم مواقع الكترونية شرط الخبرة ديزاينر المواقع ت: 99189936

مطلوب موظف للعمل لدي شركة تعمل في مجال القرطاسية براتب مغري للاتصال ت: 22422156

مطلوب طباع متمرس ذو خبرة للعمل في مركز تصوير في المنطقة العاشرة العقيلة M. alkhalefa@gmail.com ت: 94440504

مطلوب مترجمة او مترجم شرط الخبرة ت: 66690756

مطلوب موظف لمحل هواتف بمجمع الاوقاف للعمل دوامين براتب وعموله ت: 55000410

مطلوب موظفة تعمل ب محل مواد غذائية ت: 66886504

مطلوب فورا لمستشفى كبرى بالعاصمه الكويتيه ممرضين وممرضات وفنين اشعه وتحاليل بمرتبات متميزه وسكن صحى على اعلى مستوى ترسل السيره الذاتيه على بريد الكترونىalhabib04@yahoo.com

مطلوب موظف للعمل لدي شركة تعمل في مجال القرطاسية براتب مغري للاتصال
ت: 96667250

مطلــــــــــوب للكويـــــــت
قانونين
الشروط الواجب توافرها :-
(1)أن يكون ضمن أعضاء الهيئات القضائية أو أعضاء التدريس بكليات الحقوق المصرية
(2) أن يكون حاصل على شهادة جامعية فى الحقوق أو ما يعلوها ( الماجستير – الدكتوراة )
(3) أن تتوافر لديه خبرة فى مجال العمل بأحدى الهيئات القضائية لا يقل عن عشرون عاما أو خبرة تدريس قانون عام لاتقل عن خمسة عشر عاما بعد الحصول على الدكتوراة
(4) أن يكون بالهئيات القضائية الدستورية
(5) أن يجتاز المقابلة الشخصية
المستندات المطلوبة
السيرة الذاتية --- الشهادة العلمية ---- صورة جواز السفر
aldostor968@gmail.com

مطلوب فورا لمستشفى كبرى بالعاصمه الكويتيه دكاتره من جميع التخصصات (باطنه-اطفال-جراحه عظام-جلديه-انف واذن-رمد-تحاليل-نساوتوليد-اسنان-جميع التخصصات) بمرتبات متميزه وسكن صحى على اعلى مستوى بشرط ان يكون مر سنتين بعد الحصول على الماستر ترسل السيره الذاتيه على بريد الكترونى
alhabib04@yahoo.com



مطلوب مسؤلة تسويق ومبيعات بشركة كبري للتجارة العامة والمقاولات

من الجنسية العربية وتجيد التحدث باللغة الانجليزية بطلاقة
حسنة المظهر جداً - لبقة - متفرغة
لديها رخصة قيادة خاصة سارية وسيارة
لديها خبرة جيدة بالتسويق ومعرفة جيدة بشركات الكويت
يحدد الراتب حسب الخبرة
الدوام من الأحد الي الخميس من ٩:٣٠ الي ٥:٣٠ والسبت من ٩:٣٠ الي ٢ مساءا
يرجي إرسال السيرة الذاتية مرفق بها صورة ذاتية حديثة مع ذكر الراتب المتوقع
hrstaff21@hotmail.com


Male / female Sales manager required to work full time from 9 am to 5 pm
Must have university degree and have a car.
Email us your CV on
My2012career@yahoo.com

Female receptionist to work full time for low company in Kuwait city for immediate start
Email us your CV on
My2012career@hotmail.com

مطلوب مدير / مديرة مبيعات, يحمل شهادة جامعية وخبرة في ادارة المبيعات داخل الكويت. لديه سيارة والتوظيف فوري
الرجاء ارسال السيرة الذاتية على الايميل
My2012career@yahoo.com



مطلوب موظفين مركز اتصال
براتب 250 دينار مع بونص كل 3 شهور 
من الجنسية الشاميه ( الاردن - فلسطين - لبنان -سوريا)
من داخل الكويت
يرجى ارسال السيرة الذاتية للذين تنطبق عليهم الشروط فقط إلى الإيميل التاليeadesm@hotmail.com

ملاحظة: سوف يتم تجاهل السير الذاتية المرسلة والتي لاتطابق الشروط المذكورة


مطلوب موظفة استقبال للعمل لدى شركة محاماة في مدينة الكويت.
حسنة المظهر, للعمل دوامين صباحا ومساءا. الرجاء ارسال السيرة الذاتية على الايميل
My2012career@hotmail.com


Female receptionist to work full time for low company in Kuwait city for immediate start

Email us your CV on
My2012career@hotmail.com


مطلوب مدير / مديرة مبيعات, يحمل شهادة جامعية وخبرة في ادارة المبيعات داخل الكويت. لديه سيارة والتوظيف فوري

الرجاء ارسال السيرة الذاتية على الايميل
My2012career@yahoo.com



Male / female Sales manager required to work full time from 9 am to 5 pm
Must have university degree and have a car.

Email us your CV on
My2012career@yahoo.com


Urgently required for a big media company in Kuwait and the GCC online media planner/ buyer

Job Details:
- Develop unique and strategically appropriate online media plans, to achieve clients objective
- Evaluate media proposals and provide written
... - Compute ROI of online media activity, and make recommendations to optimize client results
- Negotiate, purchase and maintain online media insertions for various accounts, securing competitive rates and appropriate added value
- Track media expenditures to ensure agency and client budget compliance
- Provide concise, timely and accurate reporting, including post-buys, positioning and online tracking reports, etc

Requirements:
- Bachelors Degree in Marketing or a related field
- 3 years' online media planning/buying experience (interactive and mobile a plus)
- Outstanding interpersonal skills
- Strong quantitative and analytical abilities
- Passion for marketing/communications
- Ability to establish priorities and manage multiple projects to completion under tight deadlines
- Thrives in collaborative environments with lots of cross-disciplinary, cross-functional projects
- Understanding of multi-dimensional marketing programs
- Working knowledge of online tools
- Basic knowledge of HTML, Flash and JavaScript

Please send your cv to jobskuwait2013@yahoo.com

طلوب لشركة استثمارية سكرتيرة تنفيذية شرط الخبرة في:

(1) الأعمال الإدارية.
(2) الطباعة وإدخال البيانات.
(3) اللغة الانجليزية.

للتقديم يرجى ارسال السيرة الذاتية على الإيميل التالي:
info@caveo-kw.com


Concept telecom need marketing , Sales and Customer Services .... Please Call This number : 94904545 - Mrs Manal


INTERVIEW ON THURSDAY, JAN 3 AT 1PM!!! NYLA OFC.
CUSTOMER SERVICE ASSOCIATE for a cargo company - male, filipino, single, graduate of any four year course, accounting graduate would be an advantage.. 21-30yrs old, 18 visa transferable, customer oriented, computer literate..BASIC SALARY (to be informed during the interview-depends on qualification)+KD 15 FOOD ALLOWANCE+KD 40 ACCOMMODATION ALLOWANCE+TRANSPORT EXPENSES - REFUNDABLE, FREE AIR TICKET EVERY 2 YRS.
Email your CV to nyla_recruitment@yahoo.com
Call 22414434 / 67030948 to register, look for Darwin
Come to 11th floor, Space Tower, Mirqab, Kuwait City

A well reputed brand of restaurants is hiring the below mentioned positions:

Position 1: Restaurant Manager
Position 2: Assistant Restaurant Manager

Requirements:
- Having an overall of 5 yrs experience in the Hotel & Restaurant Management Industry & at least 2 yrs in the Kuwait market.
- Holding a graduation in Hotel Management Industry.
- Holding a valid work visa ( 18 – Transferable)
- Communication skill – English is a MUST / Arabic is an added value.
- Holding a valid driving license is a MUST.

Benefits:
- Attractive Salary with Car
- Bi annual tickets (From and to) for the employee.

Candidates who are willing to join in 1 month time or before will be given consideration.

Please forward you Updated CV / Credential copies / Passport copy & Civil Id copy to

Email: tijoegeorge@klgtc.com
Fax: 22276005

urgently required : Male/female sales manager , university degree , experience is a must , fluent in Arabic & english , have kuwaiti driving license . Send your C.V to my2012career@hotmail.comLike · · 5 hours ago


Urgently required for a big media company in Kuwait and the GCC online media planner/ buyer

Job Details:
- Develop unique and strategically appropriate online media plans, to achieve clients objective
- Evaluate media proposals and provide written
... - Compute ROI of online media activity, and make recommendations to optimize client results
- Negotiate, purchase and maintain online media insertions for various accounts, securing competitive rates and appropriate added value
- Track media expenditures to ensure agency and client budget compliance
- Provide concise, timely and accurate reporting, including post-buys, positioning and online tracking reports, etc

Requirements:
- Bachelors Degree in Marketing or a related field
- 3 years' online media planning/buying experience (interactive and mobile a plus)
- Outstanding interpersonal skills
- Strong quantitative and analytical abilities
- Passion for marketing/communications
- Ability to establish priorities and manage multiple projects to completion under tight deadlines
- Thrives in collaborative environments with lots of cross-disciplinary, cross-functional projects
- Understanding of multi-dimensional marketing programs
- Working knowledge of online tools
- Basic knowledge of HTML, Flash and JavaScript

Please send your cv to jobskuwait2013@yahoo.com




Workshop Controller / Team Leader
Job Location: Kuwait
Company: For a well reputed Company for its Automotive Dealership
Requirements:
Minimum 3 years of experience in related field, organised, with leadership skills
Previous experience as workshop supervisor is an added advantage
Computer Literate
Automobile related diploma
Must have a good communication skills.
Possess a valid driving license will be an added advantage
Send your CV in confidence to jobalert@jobalertindgulf.com


Quality Controller
Job Location: Kuwait
Company: For a well reputed Company for its Automotive Dealership
Requirements:
A Minimum of 3 - 5 years experience in an Automotive Dealership
Automobile related diploma / certificate
Must have a good communication skills.
Possess a valid driving license
Send your CV in confidence to jobalert@jobalertindgulf.com


Service Advisor
Job Location: Kuwait
Company: For a well reputed Company for its Automotive Dealership
Requirements:
Male applicants should have excellent Public Relation abilities with a pleasant disposition and good communication skills.
Graduates with experience in automotive service industry with minimum of 2 years of similar experience is required.
Send your CV in confidence to jobalert@jobalertindgulf.com


Automotive Technician
Job Location: Kuwait
Company: For a well reputed Company for its Automotive Dealership
Requirements: 
Should have degree / diploma in Automobile Engineering or similar qualification
Minimum of 5 years working experience in an automotive dealership. 
He should have an understanding of basic electronics and be able to independently diagnose and repair the advance engine, transmission and body management systems.
Send your CV in confidence to jobalert@jobalertindgulf.com


Interior Decorators Visual Merchandiser - Midas Furniture

Experience in the furniture industry would be advantageous but serious consideration will be given to candidates who exhibit a high level of creativity, motivation, and are passionate about retailing.

Candidates must possess the following attributes:
• Good understanding of marketing principles
• Project management
• Strong creative flair
• Flexibility
• Organisational and Problem solving abilities
• Planning skills
• Good communication and Cross cultural interactive skills
• Desire to achieve customer service excellence both internally and externally
• Be able to work effectively and efficiently
• A willingness and the ability to learn and absorb details quickly

Roles and Responsibility:
• Creating effective visual displays of furniture and accessories
• Ensuring image and brand identity of company is projected and maintained
• Stimulating showroom sales to maximum effect through compelling merchandise displays
• Ensure effective space management techniques are constantly addressed
• Capitalising on best sellers and deriving solutions for slow moving items
• Coordinating and selecting merchandise according to trends through inter divisional interaction

Candidates must possess the following attributes:
• Good understanding of marketing principles
• Project management
• Strong creative flair
• Flexibility
• Organisational and Problem solving abilities
• Planning skills
• Good communication and Cross cultural interactive skills
• Desire to achieve customer service excellence both internally and externally
• Be able to work effectively and efficiently
• A willingness and the ability to learn and absorb details quickly 

Send CV at: debbie@midasfurniture.com



Regional Personnel Manager - Kuwait
We are looking for a dynamic and competent personnel who can manage and ensure the implementation of personnel policies to help the organization achieve its HR goals. Candidate must have experience in a reputed organisation in a managerial position handling personnel and government activities including payroll, employment contracts, employee relations, ministries, legal and government procedures and ensure compliance of company policies and procedures. 

Suitable candidate should be educated to a degree level with a professional qualification in HR Management and a minimum of 3 years experience in operating within a commercial environment at an equivalent management level. Thorough understanding of the Kuwaiti labor laws essential. Excellent written and verbal communication skills in English & Arabic and must be computer literate.

The incumbent must be a GCC national with a valid GCC driving license.
Company :: Almarai
Almarai is the largest integrated dairy foods company in the world with an unrivaled reputation synonymous with delivering excellence and quality across its entire range of products. Operating across the Gulf region, Almarai currently employs over 22,000 employees servicing some 40,000 retail outlets with a turnover that exceeded $2 billion in 2011.


Interested and qualified candidates may apply to The DHR Manager, P.O. Box 10628, Dubai, UAE or Fax: 04-3397051 or Email:  within a week from the date of this advertisement. 

For email gulf.recruitment@almarai.com , the position applied for should be mentioned in the subject line.

تعليقات