-->
-->
Kuwait jobs Thursday 10-01-2013
مطلوب مدرسة علوم شرعية لتعليم التجويد وعلوم القرآن والحديث فى الزهراء
65656133
مطلوب خبيرة شعر او مكياج لصالون نسائى
97177811
Female Receptionist/Junior Secretary is required for a compnay in Shuwaikh, (Sun - Thu (8:30 am to 5:30 pm (1 hr lunch break))). CVs to: yara@projacs.com
مطلوب موظفة استقبال لشركة سيارات - ت: 99903336
مطلوب سكرتيرة لشركة تهوية مركزية دوامين - ت: 99691913
مطلوب للعمل فورا لدى شركة كبرى ميكانيكي معدات ثقيلة ولديه رخصة قيادة صالحة - ت: 99076788
مطلوب موظفة متفرغة للعمل لشركة في خيطان دوام واحد 99328872
Required house maid & nanny for Jordanian family
here duty shall starts from 3 to 9 PM, 6 hours per day, 6 days per week.
good salary and benefits.
to whom it may concern, please contact us @ 94047934
مطلوب للعمل جليسه طفل وتقوم باعمل المنزل لعائله اردنيه
مواعيد عملها تبدا من الساعه 3 عصرا الى ال 9 ليلا
6 ساعات في اليوم
6 ايام في الاسبوع
راتب جيد وميزات
للمهتمين , يرجى الاتصال على الرقم
94047934
مطلوب سائق لسيارة صالون مصري الجنسية لمكتب أفراح 24724202
Looking for an Insurance Clerk ,he should be able to join ASAP, working hours are 8 hours ( 6 days ) .. Minimum one year experience in: group life insurance & marine insurance.. Salary offered is 300 . If you are interested and if you meet the requirements , please send your CV to careers_hr@live.com
Please put the subject as Insurance Clerk
Al Ruya Bilingual School requires experienced teachers for the academic year 2013 / 2014 in all subject / stages
Requirements :
-university Degree
-Teaching Certificate / Diploma in education is an advantage
-Experience in teaching the American curriculum is an advantage ( for English Math , Science and Business )
-3 years of experience is an advantage
-Native / near native accent ( for English , Math , Science and Business )
Fill in an application & attach your C.V.
Website : www.alruyaschool.net
مدرسين ومدرسات في جميع التخصصات لجميع المراحل للعام الدراسي القادم 2013 / 2014
الشروط :
-شهادة جامعية
-يفضل من لديه دبلوم عالي في التربية
-يفضل من لديه ثلاث سنوات خبرة بالتدريس بالكويت بمدارس أجنبية
-يفضل أن يكون ثنائي اللغة
لتقديم الطلبات عن طريق الموقع الالكتروني
www.alruyaschool.net
شركة كبري تطلب الوظائف التالية::
1- مدير تسويق :
شرط إقامة قابلة للتحويل وإجادة اللغة الانجليزية
2- موظف فوتوشوب :
شرط إقامة قابلة للتحويل وإجادة اللغة الانجليزية
3- مبرمج كمبيوتر :
شرط إقامة قابلة للتحويل وإجادة اللغة الانجليزية
4- مندوب تسويق :
شرط إقامة قابلة للتحويل وإجادة اللغة الانجليزية
5- مخرطة سيارات وغسيل كشنات وحداد وصباغ سيارات :
شرط إقامة قابلة للتحويل
6- ميكانيكي سيارات :
شرط إقامة قابلة للتحويل
7- بائع سيارات :
شرط إقامة قابلة للتحويل
8- مستشار قانوني
شرط إقامة قابلة للتحويل
الرجاء إسال السيرة الذاتية :
فاكس 22251589
تليفون 99799803
مطلوب اطباء اخصائين للعمل بالكويت شرط الحصول على الماجستير وخبره 3 اعوام بعد الماجستير بالتخصصات التالية :
جلدية – اطفال- باطنة عام – جراحة تجميل – جلدية – رمد- نساء وتوليد ( طبيبات فقط ) – تخدير – اشعه – مسالك – تغذية -
برجاء ارسال السيرة الذاتية على
للاتصال بواسطة الايميل
يمكنك مراسلة ناشر هذه الوظيفة مباشرة عن طريق الارسال على عنوان البريد الالكتروني التالي:
hr5@namaahr.com
مطلوب للعمل لمركز طبى دكتورة اختصاصية بالامراض الجلدية والتناسلية
99447979
urgently required Medical Rep.
* Dentist or any related field
* Kuwait driving license
please send your CV to
dr_esaid@hotmail.com
or call 60045498 today and tomorrow after 4 pm
مطلوب بشكل عاجل لشركة دعاية واعلان -مدير تصميم - مسئول إبداع فني
خبره لا تقل عن خمس في نفس المجال - الاعلان للمقيمين بالكويت
ارسال السيره الذاتية على:
بريد الكتروني: info@add-effect.com
فاكس:2241 8338
مطلوب لمكتب عقار مندوب تسويق بالعمولة الايشترط الخبرة شرط وجود سيارة - ت: 99255913
مطلوب سكرتيرة لمكتب افراح بحولي من غير محددي الجنسية - ت: 99021903
مطلوب مندوب او مندوبة - ت: 55357733
مطلوب لشركة كبرى موظفي خدمة عملاء ومبيعات وعلاقات عامة شرط حسن المظهر ارسال السيرة الذاتية على الفاكس - ت: 22626208
مطلوب لشركة كبرى موظفين وموظفات مبيعات وتسويق شرط اللباقة وحسن المظهر راتب مجزي ثابت + عمولة السيرة الذاتية ت : - ت: 22633150 - 66087072
مطلوب سكرتير لشركة كبرى تجيد أعمال السكرتاية والكمبيوتر حسنة المظهر للعمل بحولي راتب مجزي جدا فاكس 22633150 او - ت: 66087072
مطلوب نائبة او نائب مدير من الجنسية الاردنية او الفلسطينية لمعهد تدريب في منطقة غرناطة basel1@windowslive.com
مطلوب لشركه تنظيف سائقين شاحنه رخصه عامه شرط الخبره فى الجير العادي 8 غيار وتحويل اقامه دوام 12 ساعه راتب 250 د ك مع سكن خاص بالشركه - ت: 66062563
مطلوب لمكتب محاماة مندوب محكمه شرط الخبره - ت: 65583652 - 25752200
required interior designer for big company - Call: 97648855 - 22273881
New Vacancies
Required Technical support eng. to work with the Real Estate Co.
at least 4 years experience in the same field,Fluent in English , Preferably Arab nationality . Email: hrd-2012@hotmail.com
مطلوب سكرتيره للعمل في شركة استشارات في منطقة القبله شارع فهد السالم للاستفسار الاتصال على هاتف ٦٧٠١٧٣٠٠
مطلوب لشركة المنيوم كبرى
مهندس تركيبات
ابواب وشبابيك ومطابخ وجميع منتجات الالمنيوم
ارسال السيرة الذاتية على الايميل الاتي:
osama_mohamed_1981@hotmail.com
مطلوب سكرتيرة ومسوقة برامج تدريبية حسنة المظهر لمعهد بالسالمية راتب 150 + عمولات دوام 8ص:4عصرا ت - 97930515 فاكس 25751854 e- info@optionskw.com
Officer Counter Sales - Al Sayer Group
1. Receive customers and solicit their requirements.
2. Obtain confirmation from the customers, key into the computer system and raise invoice for the required tires/lubricants.
3. Coordinate with the inventory section to notify request of non available tires lubricants.
4. Maintain product display.
5. Coordinate with MNSS garages for OE/Replacement warranty cases.
6. Meet monthly and annual targets.
7. Coordinate warranty tire inspection/settlement.
8. Store items in locations and ensure allocated stores area is maintained in accordance with housekeeping requirements and corporate standards.
9. Deliver items to the customers as per delivery order or sales invoices.
10. Ensure stock rotation using First in-First out system to avoid compromising shelf life constraints.
11. Ensure timely delivery of items to the customers.
12. Ensure completion, approval, distribution and filing of records as specified
Company Name & Address: Al Sayer Group
Telephone #: 1803803
Fax #: 24848610
Email Address: valanciaf@alsayergroup.com
Web / Mobile Apps Developer - Aiwagulf
•Proficient in ASP, ASP.NET - VB.NET and JavaScript
•Proficient in iOS/Android development
•Database design and programming with Microsoft SQL and/or MySQL
•Atleast 2 years of exprience supported by a portfolio of Websites and Apps.
•Proven experience of working with industry standard frameworks and content management systems
Excellent understanding of Front End Development, including HTML, CSS, JavaScript & libraries like JQuery. Proven ability to confidently work with code from other developers Able to work to very tight deadlines and under pressure Good trouble shooting skills. Excellent verbal and written communication skills
Send CV at: hr@aiwagulf.com
Civil CAD Draftsman - Rizzani de Eccher OHL Boodai Trevi Joint Venture
• 5-7 years’ experience in Auto-cad;
• Drafting bridge drawings, civil works, concrete works;
• form-work drawings, form-work lift drawings, reinforcing drawings;
• Site plans, form-work plans, temporary access for segments;
• Draft schedules, draft work sequences for bridge construction;
• Knowledge of power point and excel;
• Kuwait based preferred;
Excellent CAD drafting skill in Civil Construction area
Diploma in CAD drafting
If you are interested in this position, please send your Curriculum Vitae to the email address: risorseumane@rizzanideeccher.com
Sales Manager - Professional Market Building Sytems Co
TYPICAL REPORTING
• Depending in the size of the job, the incumbent is most likely to Report to the Sales and marketing manager Sigma Paints.
TYPICAL VOCATIONAL LEVEL AND EDUCATION
• Masters + extensive increasing responsibilities in sales and service.
• Over 10 years of professional experience
DIMENSIONS
• Business volume, complexity, size of organization, geographical scope
SUCCESS FACTORS
• Mobilize resources, Plan and organize
• Communicate & share information
• Resolve conflict, Size op situations
• Product & service knowledge
Achieve sales target and GP budget, pricing goals in Kuwait. Responsibility in accordance with sales plans in order to achieve long term growth. Direct commercial, sales, technical support activities and GFR consistently with overall sales strategy. The primary focus of sales manager is to develop sales and manage the sales staff to achieve the planned targets and goals of sales. Sales Manager is responsible to maintain the highest levels of customer service satisfaction and protecting the image of the company.
REPRESENTATIVE ACTIVITIES
• Contribute to the formulation of the Strategic Development Plan, Business Plan and GP budget Plan
• Deliver sales and pricing as defined in the budget for Kuwait
• Implement the product and market segment strategy, defining the specific objectives and targets for Kuwait
• Negotiate trading terms with customers which meet volume and pricing goals;
• Keep abreast of market and trade conditions and competitor activity in order to revise and develop strategies to meet changing customer requirements.
• Ensure that technical teams and other parties involved on the client contract understand fully the product development requirements of the customer
• Deal with major complaints, complex claims and other problems.
• Ensure total customer satisfaction level (quality, technical and delivery time) in his area
• Lay down and manage a decisive and efficient sales and distribution organisation, and appoint, manage and develop a well-motivated and efficiently staffed organization
Building Systems Co.
Tel: +965 1800272
Fax: +965 24821824
Email: info@bsc-kw.com
P.O.Box: 29537 Safat - 13150, Kuwait
Kuwait jobs Thursday 10-01-2013
مطلوب محاسب دوامين على درايه تامه ببرنامج( المحاسب)
لديه إقامه قابله للتحويل
يتحمل ضغط العمل
للجادين فقط
55065112
مطلوب مدرسة علوم شرعية لتعليم التجويد وعلوم القرآن والحديث فى الزهراء
65656133
مطلوب خبيرة شعر او مكياج لصالون نسائى
97177811
Female Receptionist/Junior Secretary is required for a compnay in Shuwaikh, (Sun - Thu (8:30 am to 5:30 pm (1 hr lunch break))). CVs to: yara@projacs.com
مطلوب موظفة استقبال لشركة سيارات - ت: 99903336
مطلوب سكرتيرة لشركة تهوية مركزية دوامين - ت: 99691913
مطلوب للعمل فورا لدى شركة كبرى ميكانيكي معدات ثقيلة ولديه رخصة قيادة صالحة - ت: 99076788
مطلوب موظفة متفرغة للعمل لشركة في خيطان دوام واحد 99328872
Required house maid & nanny for Jordanian family
here duty shall starts from 3 to 9 PM, 6 hours per day, 6 days per week.
good salary and benefits.
to whom it may concern, please contact us @ 94047934
مطلوب للعمل جليسه طفل وتقوم باعمل المنزل لعائله اردنيه
مواعيد عملها تبدا من الساعه 3 عصرا الى ال 9 ليلا
6 ساعات في اليوم
6 ايام في الاسبوع
راتب جيد وميزات
للمهتمين , يرجى الاتصال على الرقم
94047934
مطلوب سائق لسيارة صالون مصري الجنسية لمكتب أفراح 24724202
Looking for an Insurance Clerk ,he should be able to join ASAP, working hours are 8 hours ( 6 days ) .. Minimum one year experience in: group life insurance & marine insurance.. Salary offered is 300 . If you are interested and if you meet the requirements , please send your CV to careers_hr@live.com
Please put the subject as Insurance Clerk
Al Ruya Bilingual School requires experienced teachers for the academic year 2013 / 2014 in all subject / stages
Requirements :
-university Degree
-Teaching Certificate / Diploma in education is an advantage
-Experience in teaching the American curriculum is an advantage ( for English Math , Science and Business )
-3 years of experience is an advantage
-Native / near native accent ( for English , Math , Science and Business )
Fill in an application & attach your C.V.
Website : www.alruyaschool.net
مدرسين ومدرسات في جميع التخصصات لجميع المراحل للعام الدراسي القادم 2013 / 2014
الشروط :
-شهادة جامعية
-يفضل من لديه دبلوم عالي في التربية
-يفضل من لديه ثلاث سنوات خبرة بالتدريس بالكويت بمدارس أجنبية
-يفضل أن يكون ثنائي اللغة
لتقديم الطلبات عن طريق الموقع الالكتروني
www.alruyaschool.net
شركة كبري تطلب الوظائف التالية::
1- مدير تسويق :
شرط إقامة قابلة للتحويل وإجادة اللغة الانجليزية
2- موظف فوتوشوب :
شرط إقامة قابلة للتحويل وإجادة اللغة الانجليزية
3- مبرمج كمبيوتر :
شرط إقامة قابلة للتحويل وإجادة اللغة الانجليزية
4- مندوب تسويق :
شرط إقامة قابلة للتحويل وإجادة اللغة الانجليزية
5- مخرطة سيارات وغسيل كشنات وحداد وصباغ سيارات :
شرط إقامة قابلة للتحويل
6- ميكانيكي سيارات :
شرط إقامة قابلة للتحويل
7- بائع سيارات :
شرط إقامة قابلة للتحويل
8- مستشار قانوني
شرط إقامة قابلة للتحويل
الرجاء إسال السيرة الذاتية :
فاكس 22251589
تليفون 99799803
مطلوب اطباء اخصائين للعمل بالكويت شرط الحصول على الماجستير وخبره 3 اعوام بعد الماجستير بالتخصصات التالية :
جلدية – اطفال- باطنة عام – جراحة تجميل – جلدية – رمد- نساء وتوليد ( طبيبات فقط ) – تخدير – اشعه – مسالك – تغذية -
برجاء ارسال السيرة الذاتية على
للاتصال بواسطة الايميل
يمكنك مراسلة ناشر هذه الوظيفة مباشرة عن طريق الارسال على عنوان البريد الالكتروني التالي:
hr5@namaahr.com
مطلوب للعمل لمركز طبى دكتورة اختصاصية بالامراض الجلدية والتناسلية
99447979
urgently required Medical Rep.
* Dentist or any related field
* Kuwait driving license
please send your CV to
dr_esaid@hotmail.com
or call 60045498 today and tomorrow after 4 pm
مطلوب بشكل عاجل لشركة دعاية واعلان -مدير تصميم - مسئول إبداع فني
خبره لا تقل عن خمس في نفس المجال - الاعلان للمقيمين بالكويت
ارسال السيره الذاتية على:
بريد الكتروني: info@add-effect.com
فاكس:2241 8338
مطلوب لمكتب عقار مندوب تسويق بالعمولة الايشترط الخبرة شرط وجود سيارة - ت: 99255913
مطلوب سكرتيرة لمكتب افراح بحولي من غير محددي الجنسية - ت: 99021903
مطلوب مندوب او مندوبة - ت: 55357733
مطلوب لشركة كبرى موظفي خدمة عملاء ومبيعات وعلاقات عامة شرط حسن المظهر ارسال السيرة الذاتية على الفاكس - ت: 22626208
مطلوب لشركة كبرى موظفين وموظفات مبيعات وتسويق شرط اللباقة وحسن المظهر راتب مجزي ثابت + عمولة السيرة الذاتية ت : - ت: 22633150 - 66087072
مطلوب سكرتير لشركة كبرى تجيد أعمال السكرتاية والكمبيوتر حسنة المظهر للعمل بحولي راتب مجزي جدا فاكس 22633150 او - ت: 66087072
مطلوب نائبة او نائب مدير من الجنسية الاردنية او الفلسطينية لمعهد تدريب في منطقة غرناطة basel1@windowslive.com
مطلوب لشركه تنظيف سائقين شاحنه رخصه عامه شرط الخبره فى الجير العادي 8 غيار وتحويل اقامه دوام 12 ساعه راتب 250 د ك مع سكن خاص بالشركه - ت: 66062563
مطلوب لمكتب محاماة مندوب محكمه شرط الخبره - ت: 65583652 - 25752200
required interior designer for big company - Call: 97648855 - 22273881
New Vacancies
Required Technical support eng. to work with the Real Estate Co.
at least 4 years experience in the same field,Fluent in English , Preferably Arab nationality . Email: hrd-2012@hotmail.com
مطلوب سكرتيره للعمل في شركة استشارات في منطقة القبله شارع فهد السالم للاستفسار الاتصال على هاتف ٦٧٠١٧٣٠٠
مطلوب لشركة المنيوم كبرى
مهندس تركيبات
ابواب وشبابيك ومطابخ وجميع منتجات الالمنيوم
ارسال السيرة الذاتية على الايميل الاتي:
osama_mohamed_1981@hotmail.com
مطلوب سكرتيرة ومسوقة برامج تدريبية حسنة المظهر لمعهد بالسالمية راتب 150 + عمولات دوام 8ص:4عصرا ت - 97930515 فاكس 25751854 e- info@optionskw.com
Officer Counter Sales - Al Sayer Group
1. Receive customers and solicit their requirements.
2. Obtain confirmation from the customers, key into the computer system and raise invoice for the required tires/lubricants.
3. Coordinate with the inventory section to notify request of non available tires lubricants.
4. Maintain product display.
5. Coordinate with MNSS garages for OE/Replacement warranty cases.
6. Meet monthly and annual targets.
7. Coordinate warranty tire inspection/settlement.
8. Store items in locations and ensure allocated stores area is maintained in accordance with housekeeping requirements and corporate standards.
9. Deliver items to the customers as per delivery order or sales invoices.
10. Ensure stock rotation using First in-First out system to avoid compromising shelf life constraints.
11. Ensure timely delivery of items to the customers.
12. Ensure completion, approval, distribution and filing of records as specified
Company Name & Address: Al Sayer Group
Telephone #: 1803803
Fax #: 24848610
Email Address: valanciaf@alsayergroup.com
Web / Mobile Apps Developer - Aiwagulf
•Proficient in ASP, ASP.NET - VB.NET and JavaScript
•Proficient in iOS/Android development
•Database design and programming with Microsoft SQL and/or MySQL
•Atleast 2 years of exprience supported by a portfolio of Websites and Apps.
•Proven experience of working with industry standard frameworks and content management systems
Excellent understanding of Front End Development, including HTML, CSS, JavaScript & libraries like JQuery. Proven ability to confidently work with code from other developers Able to work to very tight deadlines and under pressure Good trouble shooting skills. Excellent verbal and written communication skills
Send CV at: hr@aiwagulf.com
Civil CAD Draftsman - Rizzani de Eccher OHL Boodai Trevi Joint Venture
• 5-7 years’ experience in Auto-cad;
• Drafting bridge drawings, civil works, concrete works;
• form-work drawings, form-work lift drawings, reinforcing drawings;
• Site plans, form-work plans, temporary access for segments;
• Draft schedules, draft work sequences for bridge construction;
• Knowledge of power point and excel;
• Kuwait based preferred;
Excellent CAD drafting skill in Civil Construction area
Diploma in CAD drafting
If you are interested in this position, please send your Curriculum Vitae to the email address: risorseumane@rizzanideeccher.com
Sales Manager - Professional Market Building Sytems Co
TYPICAL REPORTING
• Depending in the size of the job, the incumbent is most likely to Report to the Sales and marketing manager Sigma Paints.
TYPICAL VOCATIONAL LEVEL AND EDUCATION
• Masters + extensive increasing responsibilities in sales and service.
• Over 10 years of professional experience
DIMENSIONS
• Business volume, complexity, size of organization, geographical scope
SUCCESS FACTORS
• Mobilize resources, Plan and organize
• Communicate & share information
• Resolve conflict, Size op situations
• Product & service knowledge
Achieve sales target and GP budget, pricing goals in Kuwait. Responsibility in accordance with sales plans in order to achieve long term growth. Direct commercial, sales, technical support activities and GFR consistently with overall sales strategy. The primary focus of sales manager is to develop sales and manage the sales staff to achieve the planned targets and goals of sales. Sales Manager is responsible to maintain the highest levels of customer service satisfaction and protecting the image of the company.
REPRESENTATIVE ACTIVITIES
• Contribute to the formulation of the Strategic Development Plan, Business Plan and GP budget Plan
• Deliver sales and pricing as defined in the budget for Kuwait
• Implement the product and market segment strategy, defining the specific objectives and targets for Kuwait
• Negotiate trading terms with customers which meet volume and pricing goals;
• Keep abreast of market and trade conditions and competitor activity in order to revise and develop strategies to meet changing customer requirements.
• Ensure that technical teams and other parties involved on the client contract understand fully the product development requirements of the customer
• Deal with major complaints, complex claims and other problems.
• Ensure total customer satisfaction level (quality, technical and delivery time) in his area
• Lay down and manage a decisive and efficient sales and distribution organisation, and appoint, manage and develop a well-motivated and efficiently staffed organization
Building Systems Co.
Tel: +965 1800272
Fax: +965 24821824
Email: info@bsc-kw.com
P.O.Box: 29537 Safat - 13150, Kuwait
تعليقات
إرسال تعليق