Kuwait jobs Sunday 02-12-2012

--> -->
Kuwait jobs Sunday 02-12-2012



urgently required : sales manager ( male/female ) at least 3 years experience - English & arabic - having car is a must send your C.V ( my2012career@hotmail.com )

Required car driver for-farm in Abdally, full knowledge all Kuwaiti area, speak & understand-Arabic & English, transferable residency 20 or 18 - Call: 90950616

مطلوب ـ كاشير + بائع ـ ذو خبرة وبراتب مغري لسوق مركزي ـ ت: ‌ 55190812

مطلوب حلاق رجالي ـ ـ جنسية عربية لصالون في ميدان حولي ـ ت: ‌ 99454626

Required - Pharmacist male or female, 2 shifts, good salary, preferred Indian nationality - Call: 97804628

Required cook for restaurant in Al Fahaheel, Arabic or Asian nationalities - Call: 90008541

مطلوب مندوب محكمة شرط الخبرة ـ ت: ‌ 60707777

مطلوب سكرتير او سكرتيرة ـ تجيد الطباعه دوامين ـ ت: ‌ 60707777

مطلوب عامل لمطعم اسماك راقي بحولي ـ ت: ‌ 97877101

مطلوب مهندسات تفرغ تام كافة التخصصات لأعمال ترجمة وطباعة ومراجعة مواد هندسية بمعهد تدريب لكليات الهندسة والبترول 94444260

مطلوب حلاق فورا راتب 200دينار قابل للزيادة فيما بعد اونسبه - داخل منطقه سكنيه 96688107

مطلوب للعمل مسوقين عبر الهاتف لمكتبة اسلامية في حولي 0 نصف دوام 0 راتب + عمولة 0 للاستفسار- 97235129

ـ ـ مطلوب سكرتير-ة يجيد اللغة الانجليزية كتابة ومحادثة واستخدام الكمبيوتر ترسل السيرة الذاتية على Qanony@live.com Fax:22444463

مطلوب سائق هندى مسلم لديه خبره واجازه قياده ت 99961727

A Contracting Company requires a Bilingual Secretary with minimum 3 years experience & good English command Email hrkgcc@gmail.com Fax 22404763

مطلوب طباع عربي -انجليزي دوام0كامل من الساعه 8 حتي 1 صباحا ومن 4 حتي 10مساءا راتب 150اقامه قابله للتحويل 50000403

مطلوب سواقين نسافات شرط وجود رخصة عامه واقامة 99867876

ـ مطلوب موظفة تسويق لشركه عقاريه خبره دوامين او نصف براتب وعموله عبر الهاتف 97769140

مطلوب سائق بسيارة او بدون سيارة 99907660

ـ ـ مطلوب مدرس اومدرسة جميع التخصصات لمعهد تعليمي بغرب الجليب راتب ثابت مجزي ت65501670و99829206

مطلوب سكرتيره للعمل في حولي الراتب 140 وعموله العمل من 9 الى 5 للاتصال 50243393

مطلوب سائق سياره او سائق سيكل للعمل في مطعم في منطقة شرق. للاستفسار يرجى الاتصال على 90094911 او 99005725

مطلوب فني تصليح موبايلات بحولي بالعربي وبالانجليزي 99116595

. Required. male. +. driving, License.2. shifts. pharmacyـjob.99304995

مطلوب طباع دوام0كامل من الساعه 8 حتي 1 صباحا ومن 4 حتي 10مساءا الراتب 50اقامه قابله للتحويل ارسال السيره الذاتية فاكس22449036

مطلوب موظف استقبال لمركز غسيل سيارات يشترط اللباقة ـ 99810933

ـ مطلوب حلاق لصالون رجالي، حولي شارع قتيبه، تليفون 99179914

Male servers are required for a high dining Resturant. ONLY transferable 18 visa is acceptable. Send your CV to info@altrolevel.com



مطلوب سكرتيرة من الجنيسة العربية خبرة من 2-4 سنوات للعمل فورا بشركة مساهمة كويتية
مواعيد الدوام من 8.30 الى 3.30 عطلة اسبوعية جمعة وسبت ، الراتب 300 دينار ، اجازة سنوية مدفوعة الاجر
ارسال السيرة الذاتية على الايميل التالى
kamal_john@yahoo.com
بداية الدوام بعد اجتياز المقابلة الشخصية

Urgently Required
Dental Assistant
Filipino Nationality
5 Years Experience
Good Looking
Email your cv to : w.sapopa@hotmail.com
Or call 97883122


مطلوب لشركة في الكويت مصمم ويب ومبرمج متميز شرط الخبرة
مطلوب مناديب اعلانات تليفزيونية مناديب حفلات شرط الخبرة
مدير تسويق في الدعاية والاعلان والانتاج الفنى شرط الخبرة
مطلوب سكرتيرة حسنة المظهر تجيد اللغة الانجليزية وتجيد التعامل مع العملاء من الجنسية العربية فقط او بدون للاتصال على الرقم التالى 66940495

URGENTLY NEEDED for a filipino resto.
INTERVIEW TODAY & TOMORROW(DEC 2-3), NYLA OFC, 4PM!!!
Filipino only; Male/Female
COOKS - kd 175-200+free accommodation+air ticket every 2yrs+meal on duty
HEAD WAITER -KD 150 KD+free accommodation+air ticket every 2yrs+meal on duty
WAITER/WAITRES - KD 130KD +free accommodation+air ticket every 2yrs+meal on duty
Helper - KD 100 +free accommodation+air ticket every 2yrs+meal on duty
(accommodation is very near to work area).
Contact 22414434 / 67030948
Email your CV to nyla_recruitment@yahoo.com and nylahrkuwait@gmail.om

Urgently needed for a 3 years contract
1- Contract manager
15 years of Experience 5 years in Managerial position, Bachelor Degree in Media or Mass Communications, Bilingual
- To handle overall contract’s procedures and requirements including documents and invoices.
- To handle all Management issues related to the contract and the contract stuff.
2- PR Supervisor
10 years of Experience, Bachelor Degree in Media or Mass Communications, Bilingual
- Responsible of all contract’s staff works and duties
- To supervise and organize activities of internal communication and employee relations and implementation of the company plans and programs intended to improve work atmosphere, through a better communication system between the company management and the department employees. Promotes and organizes events intended to enhance the employee’s welfare and recreation needs and coordinate with private companies.
- To handle the internal communication Division in various company facilities during working hours and more.
3- PR Officer
5 years of Experience, Bachelor Degree in Media or Mass Communications or similar Diploma, Bilingual.
- To carry the activities related to functions, Farwell parties, recreational, sports and social activities at company facilities or other outside locations.
- To handle the internal communication Division in various company facilities during working hours and more.
- Follow up with production
- Arrange fright handling
- Contact with the organizer for the design approval, contractor badges, visas of the team etc.
- Responsible for the stand build up, dismantling and disposing/loading.
- On site during the event for the follow up
4- Interior Events Decoration Creative
10 years of experience, Bachelor in interior Designs or art, Bilingual
- To design, provide and implement events overall themes, design and requirement
- Previous experience with events management industry.

5- Graphic Themes Designer
5 years of experience, Bachelor in interior Designs or art, Bilingual
- Responsible of designing all graphics, circulars, invitations and other publications required.

6- Customer Service Officer
3 years of Experience, Diploma Degree in related field, Bilingual and ICDL
- To carry out the department help desk Responsibilities.
- To handle internal communications forms of subscriptions.
7- Messenger
Should have a car with a valid Kuwaiti driving license

Kindly send your Updated Resume to eventjobs2012@hotmail.com and Cc kna14856@gmail.com
Please don't send C.V if not for this vacancies.


مطلوب فني كمبيوتر لشركة كبيرة
راتب جيد شرط الخبرة + وجود سيارة
 ارسال السيرة الذاتية على البريد التالي 
mehdi.ajaj@hotmail.com



Iszonica Modeling School
Seeking female models for an up and coming modeling assignment in December 2012.
If interested please e -mail Michelle Johnson: iszonica@hotmail.com with the following.
Pictures: Clear Head and shoulder shot and Full length shot.
Measurements: Bust. Waist. Hip. Height. Nationality. Age
More information will be provided


مطلوب لشركة تنظيم معارض و مؤتمرات :
1- سكرتيرة خبرة سنتين أو اكتر
2- موظفين مبيعات و تسويق خبرة + وجود سيارة
الرجاء ارسال ال C.V على الايميل التالي
mediacvs@gmail.com

مطلوب
لشركة تجارية

• ســـــكرتـيـرة
• خبرة 3 سنوات في المجال
• معرفة جيدة في برامج الكمبيوتر والإنترنت
• إجادة للغة الإنكليزية (قراءة – كتابة – محادثة)
أمين مخزن مواد استهلاكية
مندوب مبيعات مواد استهلاكية
ويفضل من له خبرة مع الجمعيات التعاونية

فاكس: 22610129

E-mail address: hrstaff21@hotmail.com


Urgently Required

Secretary
-Bilingual applicants (Arabic and English)
-University or Diploma degree
-Minimum 1 year work experience in same Domain
-Excellent communication skills (Written correspondence)
-Residency Transferable
-Gender : Female
-Preferred Nationality: Jordanian, Lebanese, Iranian, Iraqi, Palestinian, Syrian, Yamani
-Working hours: 8:30 – 5:30
Interested candidates may send resume : kwcs_2012@hotmail.com


A local well known cafe needs the following:

Male/ female waiters and waitress
Other cafe staff
Transferable visa (18)
Arabic and english speaking
Join urgently
Good looking and attitude
Hygienists

Mr.Hisham
Operations Manager
mobile number:97499938
email:don_abo_nawas@hotmail.com


سلسلة كافيه راقية بحاجة إلى موظفين و موظفات خبرة بنفس المجال.
إتقان اللغة العربية و الانجليزية\محادثة
معاش ثابت + عمولة تحدد بعد المقابلة
إقامة مادة ١٨
مظهر حسن و خدمة زبائن مميزة
الرجاء إرسال السيرة الذاتية :
Mr. Hisham
Operations Manager
Mobile:97499938
Hichamhammoumi@yahoo. Ca

مطلوب
Sales Manager
IT Manager
Techinical Support
للعمل في شركة في حولي

دوام من الساعة 9 صباحاً الى 4 مساءً - الجمعة والسبت اجازة.
باب التقديم مفتوح لطلاب الجامعات والخرجيين حديثاً.

ارسال السيرة الذاتية الى Jobs@arabicgate.com

Required
Sales Manager
IT Manager
Techinical Support
for a company in Hawali
Duty from 9:00AM - 4:00PM - Sat. Fri. are off
University students and fresh graduate are welcome.

Send your CV to jobs@arabicgate.com

مطلوب وعاجل :
رسام اتوكاد معماري وانشائي للعمل بشركه مقاولات كبرى
لارسال السيرة الذاتيه ع الفاكس 22915504

Urgently Required
Dental Assistant
Filipino Nationality
5 Years Experience
Good Looking
Email your cv to : w.sapopa@hotmail.com
Or call 97883122

URGENTLY NEEDED for a filipino resto.
INTERVIEW TODAY & TOMORROW(DEC 2-3), NYLA OFC, 4PM!!!
Filipino only; Male/Female
COOKS - kd 175-200+free accommodation+air ticket every 2yrs+meal on duty
HEAD WAITER -KD 150 KD+free accommodation+air ticket every 2yrs+meal on duty
WAITER/WAITRES - KD 130KD +free accommodation+air ticket every 2yrs+meal on duty
Helper - KD 100 +free accommodation+air ticket every 2yrs+meal on duty
(accommodation is very near to work area).
Contact 22414434 / 67030948
Email your CV to nyla_recruitment@yahoo.com and nylahrkuwait@gmail.om



Business Administrator - Beyout Investment Group - BIG Holding

Schedule appointments, plan and coordinate meetings for the Operations Director externally as well as within the department.
Maintain records for the business, and sometimes is a liaison between employees and management.
Prepare quotations, proposals and correspond with the clients on behalf of the Operations Director if assigned.
Prepare written correspondence in English and Arabic on a regular basis for the leads, potential customers and client database.
Administration of office documentation, reports and submissions.
Use customer and prospect contact activities tools CRM systems, and update relevant information held in these systems.
Attend training and to develop relevant knowledge, techniques and skills.
Undertaking other administrative tasks and responsibilities as deemed appropriate by the Operation Director to ensure effective functioning of the business..
Maintain standards of safety and comply with Company’s Health and Safety policy
Maintain a strategic working relationship with team and all key departments.
Excellent interpersonal
Very effective organizational & communications skills
Excellent computer and MS Office skills (Word, Excel, Power Point, Microsoft Outlook)
Excellent bilingual- Arabic / English is a must

Beyout Investment Group(BIG)
P.O Box : 2992 Safat 13030, Kuwait
Telephone: (+965) 1821182
Fax : (+965) 22320151
E-mail : info@bigholding.com

تعليقات

إرسال تعليق