Kuwait jobs Monday 18-06-2012





Kuwait jobs Monday 18-06-2012
 
‎Required for Nasser Sport Center in kuwait a female Receptionist
.Arabic Nationality
.fluent in English & Arabic
.Age 20-28
.full time (8-5)
.computer Knowledge
if interested send ur c.v at :M.alMikh@nsportq8.com

 ---------------------------------
مطلوب موظفات حجز فنادق حول العالم
مع خبرة او بدون خبرة
من الجنسية العربية
الرجاء الاتصال على رقم
٢٢٢٤٠١٥١ - ٢٢٢٤٠١٥٢
بين الساعة ٦ -٨ مساءا ما عدا يوم الجمعة
 
---------------------------------
مطلوب
موظف - دوام جزئي
محاسب واعمال ادارية لمؤسسة استشارات ادارية وتدريب

ساعات العمل 4:00 - 8:30 مساءا
خبرة لا تقل عن سنه في المحاسبه واعمال الادارة
شرط الالتزام وعدم التغيب والانضباط بالمهام وساعات العمل

ايام العمل : الأحد - الخميس ( مع الاجازات والعطل الرسمية )
الراتب : من 120 - 150 دينار مع عمولة

ترسل السيرة الذاتية على hrdskw@gmail.com
  ---------------------------------

• فـــرصة ( للإناث من الجنسية الأردنية ) للعمل في دبي ودولة الكويت.

• للراغبات فى العمل شركة ذات شهرة واسعة في بيع الماركات العالمية “ DKNY ” تسعى لتوظيف عدد من "موظفات المبيعات من الأردن" للوظيفة التالية:

• مسؤولة مبيعات براتب من (950 – 1100) $ دولار + عمولة شهرية مجزية تصل لمبلغ 300 $.
• يفضل من لديهن الخبرة في مجال المبيعات في مجال الأزياء.
• حسنة المظهر ولباقة في فن مبيعات التجزئة ، وإلمام بتحقيق أهداف المبيعات.
• يفضل أن تكون تجيد اللغة الانجليزية .
• تتكفل الشركة بمصاريف الإقامة والإستقدام كاملة + توفير سكن مجاني خلال الشهر الأول من التعيين.
• ستقوم الشركة بتقييم السيرة الذاتيه وتنظيم مقابلات في المملكة الأردنية الهاشمية خلال إسبوعين.
• يرجى ارسال السيرة الذاتية مرفقا بها صورة شخصية إلى :
بريد الكتروني : fashionhrddxb@hotmail.com
 

---------------------------------

a graphic designger is requied asap for a multimedia company .. please send your portfolio to this email: cvq8now@live.com 

---------------------------------
BUDGET & COST ACCOUNTANT

An immediate vacancy exists for a Budget & Cost
Accountant in a reputed hospital in Kuwait.
Job Responsibilities include :

• Prepare annual operating and capital
expenditure budgets.
• Prepare monthly reports - comparing actual
performance against budget
• Having in-depth knowledge in service industry
cost accounting preferably with healthcare background.

The ideal candidate should have professional
qualifications !Ow CA/KVIAl/CMA and well-versed in
computer operations. Should be bi-lingual with
excellent Inter-personal skills.

Interested candidates can apply in confidence
with detailed CV to :

Human Resources Department
Email: hrq8jobs@gmail.com

Fax No.22540167
  

---------------------------------

A leading drilling company in Kuwait needs to fill the
following vacancies

Crane Operator:

With valid Kuwait heavy equipment driving license and
with 3 years experience

Duty cycle- 5 month work &1 month holiday
Duty cycle- 2 month work & 1 month holiday

Forklift Operator:

With valid Kuwait heavy equipment driving license and
with 3 years experience

Duty cycle- 5 month work &1 month holiday
Duty cycle- 2 month work & 1 month holiday

Email: transportation@burgandriling.com
hrsupportkw@hotmail.com 


 ---------------------------------
Urgently required for a company in Kuwait

Heavy duty drivers 4 nos

Light duty drivers 2 nos

Diesel/ Petrol mechanic 1 no

Attractive salary will be paid

Please call 99913241/ 97201350


 ---------------------------------
Required

Technician

Cabinets, Rooms doors and cabinets experience 5 years,
Driving License, transferable residency

97124613

Amir-chubb@hotmail.com 


 ---------------------------------
Executive Secretary
Male Candidates only

Ideal candidates should be a university graduate with minimum 2 years experience
Fluent in English oral/ written communication skill.
Should be proficient in computers

Please send your cv to: hrd@rafif.net 

 ---------------------------------
مطلوب مصمم مواقع للكويت   
94443302  
---------------------------------
شركة كبرى ترغب فى تعيين مهندس ميكانيكى - مهندس كهربائى - مراقب حركة (خبرة 6 سنوات وحاصل على درجة بكالريوس معتمدة)
ارسال السيرة الذاتية على فاكس رقم 24991055
او البريد الالكترونى cv_servcomp2012@hotmail.com
 

---------------------------------
Needed for a High Brand Fashion Stores..Females & Males (Syrian, Lebanese, Jordanian...) Immediate hiring:
- Store Managers
- Assistant Store Managers
- Sales Associates
Requirements:
- Minimum 2 years experience
- Transferable Visa ONLY
Interviews will be held in Al Baher Center, 12th floor Wednesday 20 & Thursday 21 of June.
Salaries starting from KD 400 plus commission.
For more information please call 97620105.


 ---------------------------------
urgently needed for a newly opened Restaurant in salmiya: BARISTA - basic salary: kd 105, housing kd 30, transport kd 15 with free air ticket every 2 yrs. email your cv to info@isiskuwait.com hr@isiskuwait.com or call 22490910, look for rami 
---------------------------------
Urgently hiring this bellow positions for Big Restaurant
1, F&B line cooks (fast food based) : salary is 160 KD +30 day annual leave+accommodation+transporting +uniform+other company fringe benefits as per the compan bylaw
2,Ride Attendants(With amusement exp):salary 150 KD same benifets above
3,Bowling Lane Attendants : Salary 150 KD : Same above

Please send your CV hr@isisKuwait.com...and call our number 22490910
TO ISIS OFFICE, 5th FLR, Abeer tower, Jaber mubarak street, Sharq


 ---------------------------------
مطلوب لشركة عريقة متخصصة بمستحضرات و ادوات تجميل
مندوبات مبيعات خبرة بالصالونات و العيادات
راتب مجزي + عمولة مجزية
للتقديم للوظيفة يرجى ارسال السيرة الذاتية على الايميل job.shbc@gmail.com

او الاتصال على 
67645445   
---------------------------------

مجموعة تعليمية بريطانية فى دولة الكويت بحاجة الى أصحاب الخبرة والكفاءات العالية دوام كامل او جزئى ولامانع من تحويل الاقامة فى التخصصات الاتية :
1- سكرتيرة تنفيذية ذات خبرة فى اعمال السكرتارية والادارة المكتبية الحديثة ولها قدرات عالية فى الكمبيوتر واللغة الانجليزية وخبرة فى العمل فى المعاهد التدريبية والتعليمية وشركات التدريب والاستشارات
2- مسوقات عبر الهاتف لتسويق البرامج والدورات التدريبية ويشترط ات تكون لها خبرة سابقة فى هذا المجال وان تكون لديها صفات شخصية عالية وقدرة على الاقناع والتأثير
3- مدير/ مديرة تسويق داخلى يشترط ان يكون لها خبرة فى ادارة قسم التسويق وإعداد البرامج والخطط التسويقية وعمل دراسات وبحوث مسحية للسوق فى مجال التدريب والاستشارات
4- مدير/ مديرة تسويق خارجى يشترط ان يكون لديها خبرة فى تسويق البرامج والدورات التدريبية للوزارات والشركات والهيئات ولديها رخصة قيادة كويتية سارية وخبرة بالسوق الكويتى
5- مندوبة تسويق عبر مواقع التواصل الاجتماعى مثل التويتر/فيس بوك/ يوتيوب/ وغيرها من المواقع
6- مندوب شئون وجوازات وبلدية ووزارات ويكون لدية القدرة على إنجاز جميع المعاملات مع جميع الجهات والوازارات والسفارات ويشترط الحصول على رخصة قيادة وسيارة وخبرة باللغة الانجليزية
7- منسيقين ومنسقات للدورات الادارية بالفنادق والجهات الحكومية وغيرها ويشترط ان يكون لدية خبرة فى هذا المجال بتفرغ كلى او جزئى
8- مديرة علاقات عامة ويشترط ان تكون من الجنسية اللبنانية او التونسية او السورية اوالايرانية ويشترط ان يكون لديها خبرة فى الوزارات والشركات والقطاع الخاص
9- مشرفات باص للنادى الصيفى ويشرط خبرة فى المجال
10- مشرفات ومنسقات للنادى الصيفى ويشترط خبرة فى المجال
11- مدرسة تأسيس لغة عربية للاطفال من اعمار 4-12 ويشترط ان تكون من الجنسية السورية والفلسطينية والاردنية دوام مسائى من الساعة 4-8مساءا من الاحد الى الخميس
12- مدرسة تأسيس لغة انجليزية لتدريس مستويات اللغة الانجليزية للاطفال من الاعمار 4-12 والدوام مسائى من الاحد الى الخميس من الساعة 4- 8 مساءا ويشرط ان تكون من اى جنسية عربيةمع جنسية امريكية/كندية/بريطانية/اسرالية وغيرها شرط اتقان اللهجة الاجنبية محادثة وقراءة واستماع
13- مدرس او مدرسة لغة انجليزية لتدريس مستويات اللغة الانجليزية والتوفل والايلتس ويشرط ان يكون من اى جنسية عربية مع جنسية امريكية/كندية/بريطانية/اسرالية وغيرها شرط اتقان اللهجة الاجنبية محادثة وقراءة واستماع سواء دوام كامل او جزئى او بالساعة
14- محاضرين فى مجال التنمية البشرية من الجنسية الكوتية فقط من الحاصلين على دكتوراة وماجستير ولديهم خبرة فى مجال التدريب والاستشارات لدى الوزارات والهيئات دوام جزئى تعاقدى
15- مصمم اعلانات وبروشورات وفلايرات وخطط تدريبية وبوسترات
16- مستشار قانونى لتنظيم عقود التدريب وعقود المدربين والموظفين
الرجاء إرسال السيرة الذاتية لعناية المدير العام للمجموعة التعليمية البريطانية على ايميل bassam_godieh@yahoo.com
الرجاء كتابة اسم الوظيفة المتقدم اليها
---------------------------------
مطلوب معلم بسطه راتب مغري وجرسون اقامه قابله للتحويل ـ ت: ‌ 94469046 ـ 99221417
---------------------------------
ـ ـ مطلوب مصمم لدية خبرة في قص الستيكرز من خلال جهاز البلوتر كتر وبرنامج الفليكسي ساين دوام كامل ـ ت: ‌ 99652923
---------------------------------
مطلوب محاسب ـ لمكتب سفريات ـ ت: ‌ 97224736
---------------------------------
مطلوب مندوب له خبره في مجال مواد البناء ( السيراميك و لواصق السيراميك ) شرط الان يكون لديه سياره ـ ت: ‌ 94094018
---------------------------------
Required salesman for grocery in Sharq, experience is a must article 18 or 20, salary 170 KD - Call: 25623823 - 25644064
---------------------------------
مطلوب سائق توزيع مواد غذائيه ـ ت: ‌ 94042741
---------------------------------
مطلوب سكرتيره ـ دوام كامل لمؤسسه بحولي ـ ali.stone@live.com
---------------------------------
مطلوب مندوب لاسواق الجمله شرط الخبره مواد الغذائيه وجميع المنظفات ـ ت: ‌ 97444991
---------------------------------
مطلوب معلم فول وفلافل لمطعم بالفروانيه يفضل الخبره وحسن المظهر براتب مجزي ـ ت: ‌ 66708021
---------------------------------
مطلوب سائق دوام كامل لمؤسسه بحولي aLi.stone@Live.com
---------------------------------
Technician - required expert in Digital Printing Press works & sound and lighting Systems Fax CV to 25375017 or E-mail to jobkwt2009@gmail.com
---------------------------------
Required Chef experience 3 years for American Restaurant, Required restaurant Manager experience 3 years, alhabib8@hotmail.com
---------------------------------
Required Tailor who has experience in sewing and cutting - Call: 66808727
---------------------------------
Neded Indian-driver for Kuwaiti-family Min 5 years experience in Kuwait Salary 130 KD Al Salam-Area Block 3 St. 302 House 23 A - Call: 97689242
---------------------------------
A Car Wash Company Requires to hire Cleaning people - Call: 99525112
--------------------------------
مطلوب طباع اله كاتبة دوام كامل اقامة قابلة للتحويل ـ ت: ‌ 50583813 ـ 97694012
--------------------------------
مطلوب قرسون لمحل حلويات بالسالمية اقامة قابلة للتحويل ت: 94444809
--------------------------------
مطلوب مندوب لشركة مواد غذآئية شرط وجود رخصة قيادة ومعرفة بمناطق الكويت راتب 180 +عمولة ت: 22616040
--------------------------------
مطلوب سائق رخصة عامة او خاصة براتب جيد للعمل على هاف لوري ت: 97886622 - 96672072
--------------------------------
مطلوب سكرتيره لشركة كبري في الفروانيه ‏- ت: ‌ 24760770
--------------------------------
مطلوب لمعهد تعليمي بحولي موظفات يشترط ان تكون من الجنسيه المصريه ان تكون متفرغه ‏- ت: ‌ 65829722
--------------------------------
Urgently Required Sales staff for Selling IT Products & Services. Attractive Salary and Commission offered Call: - Call: 22473767
--------------------------------
مطلوب بائع أو فني للعمل في محل هواتف في السالمية راتب مغري + أقامة ‏- ت: ‌ 97376362
--------------------------------
Required Tailor who has experience in swing and cutting - Call: 66808727
--------------------------------

Safety Engineer - ALMEN

Oversee the implementation of Company HSE Management System and Project HSE Plan in Client site.
- Ensure strict compliance with Company and Client HSE regulations.
- Ensure HSE procedures and programs are implemented effectively.
- Assist in developing HSE procedures and programs to ensure continual improvement as well as meeting Client requirements.
- Head a team of Safety Officers and Safety Attendants within Client site.
- Advise management on HSE aspects for safe execution of assigned contract in compliance with Client HSE regulations.
- Conduct and update hazard identification, risk assessment, and implementation of adequate control measures.
- Inspect job sites on daily basis to ensure applicable procedures, standards, and HSE regulations are followed.
- Monitor compliance with Work Permit System.
- Identify training needs and conduct periodic HSE training / awareness as needed.
- Investigate accidents, near-misses, and complaints and advise on suitable corrective actions.
- Coordinate, liaise, and communicate with Client HSE staff.
- Advise on the requirements of PPE and other HSE-related equipment.
- Participate in HSE Management System audits.
- Track the implementation of corrective actions and recommendations.
- Assist in developing a proactive safety culture among employees.
- Report to HSE Manager and Project Manager on periodic basis.
- Issue monthly HSE performance and other reports.
- Maintain and update HSE documents.

1. Bachelor’s of Science in Engineering (preferably Mechanical) from a recognized university.
2. Diploma in Industrial Safety.
3. Minimum 5 years of experience in the Oil & Gas industry (preferably in Gulf area).
4. Competence in the safety requirements of scaffolding, painting, abrasive blasting, confined space entry, and related maintenance activities.
5. Excellent English communication skills (oral and written).

ALMEN
East Ahmadi
Plot # 32
Block # 8
Postal Address
P.O. Box 9032

Ahmadi 61001
Ahmadi, Kuwait

Telephone  + 965 1860000
Fax  +965 23980020
Email:  info@almenkw.com
---------------------------------

RCC Agent – Call Center - Zajil International Telecom Company

• Handle customer’s complaints and enquiries .
• Monitor the unresolved cases and report to the Supervisor .
• Perform a variety of tasks to ensure the Call Center process flow is working efficiently and accurately .
• Monitor and maintain new customer information Database.
• Good Communication skills.
• Effectively deal with job stress, angry callers and upset customers .
• Computer literate..
• Bilingual .
• Male - at age not more than 28 years old .
• Education : Diploma, Certification of MCSE or CCNA will be advantage .
• Holding valid Kuwait driving License .
• Transferable Visa for Non Kuwaiti .

CCNA or MCSE will be an advantage

Send CV at: hrd@zajil.com


---------------------------------
Production Engineer Painting / Cathodic protection - Kharafi National KSC

1. To plan and schedule the work and effectively organize the work shop fabrication activities in order to meet an
agreed programme of deadlines.
2. To attend regular meetings with the Senior Production Engineer, Clients and weekly meeting with the Workshop
Manager / Operations Manager and keeping them informed of progress.
3. To plan for resources such as man power/ material to meet project requirements.
4. To supervise and monitor the work shop labor force through General Supervisors, Supervisors, Foremen and
monitor the work of sub contractors to complete the work as per customer satisfaction.
5. To liaise with engineering department for selection of material to suit the market availability in coordination with
Project coordinator and follow up with Engineering dept. for drawings, to schedule work shop planning.
6. To supervise and ensure proper usage of materials / equipments and to improve methods required for cost saving /
cost reduction in accordance to budgets.
7. To ensure proper documentation required for the completion of work and gain approval from the Q.C department for
further operation.
8. To co ordinate with the Work Shop Manager, Senior Production Engineer, QC Engineer, Planning Engineer and
Stores for the daily fabrication activities.
9. To supervise and monitor the equipment/ machinery maintenance inside the fabrication work shop.
10. To over-see safety matters on the work shop including housekeeping, and ensure that the safety regulations involved
are adhered to as per Company policies and procedures.

Send CV at: jobs@kharafinational.com
---------------------------------
Secretary Bilingual - Oula Wasata Company

The Secretary will be responsible for the following:
1. Carry out Office work and deal with the Company's various departments.
2- Gather and analyse information per regulations and directions to prepare minutes of meetings, general reports, and follow up & implementation of recommendations and circulars/ decisions.
3- Write down, type, review and follow up implementation of circulars, letters, reports and offers .
4- Receive company top Management visitors, guests and clientele.
5- Handle company files and issues with strict confidence.
6- Distribution of offices daily needs, and deliver purchase orders to suppliers as per instructions.
7- Prepare drafts and type reply to incoming correspondence, administrative decisions and internal circulars.
8- Observe company employees to check on their compliance with the company regulations, by-laws, and directives given to that effect, and ensure that all office equipment and facilities are working properly.
9- Use the typewriter and enter office-related data into the computer.
10- Fix and follow up the manager's appointment list.
11- Follow up and renew attestation of authorised signature and all company licenses.
12- Assigning administrative work duties to representatives and messengers and follow up of their daily work.
13- Open and review, distribute and answer non-personal mail etc.,

- Good Knowledge of Computers
- Good Communication and Interpersonal skills
- Minimum 3 years experience as Executive Secretary with Senior Management

Oula Wasata
E-mail:    info@oulawasata.com.kw
Tel:    (+965) 24954444
Fax:    (+965) 22469607
P. O. Box:    26306 Safat, 13124 Kuwait
---------------------------------

Shift Supervisor - Kuwaiti Danish Dairy Company

• A Bachelors degree in Electrical/Mechanical Engineering, or 3 years diploma in electrical/mechanical engineering with fluency in English
• Total 10 years & minimum 4years of supervisory experience within a minimum plant size of 8 to 10 Tetrapak Aseptic filling lines
• Supervise and maintain Tetrapak Aseptic filling lines in good condition ensuring mechanical and economical efficiency.
• To attend breakdown calls and trouble shooting of technical problems in the filling lines.
• To carry out Preventive maintenance works on the lines.
• To lead the team of Technicians, supervisors and engineers to keep high efficiency of aseptic filling machines.

Send CV at: hr@kddc.com
---------------------------------

Shift Technician / Shift Engineer - Kuwaiti Danish Dairy Company

• To assist Shift Supervisor to attend maintenance calls and trouble shoot the breakdowns on Tetrapak Aseptic filling lines.
• To carry out Preventive maintenance on Tetrapak Aseptic filling lines.
• Bachelors degree in Electrical/Mechanical Engineering, or 3 years diploma in electrical/mechanical engineering with fluency in English
• Total 5-7 Years experience with minimum plant size of 8 to 10 Tetrapak filling lines

Send CV at: hr@kddc.com
---------------------------------

Trainee Engineers - Asceptic Processing And Filling - Kuwaiti Danish Dairy Company

• Assist the Asceptic team on all daily routines.
• Bachelor’s Degree in Electrical/Mechanical Engineering.
• Minimum 1 to 2 years experience of industrial / PLC / Automation experience.
• Fluent communication in English (spoken and written).
• Experience with packaging machines will be an advantage.

Send CV at: hr@kddc.com
---------------------------------

Senior Development Manager - Kuwaiti Danish Dairy Company

• Ensure consistent and timely delivery of projects for evaluation and launch.
• Coordinates the testing phase of any new developed product in groups of people from within and outside the company
• Investigates and acts on areas of improvement to our existing products.
• Ensures that all new raw materials and products comply with Kuwaiti, Gulf or International standards.
• Ensures that product recipes, declarations, are as per established standards.
• Co-ordinates and ensures that the evaluation schedules of development shelf life samples are followed and up to date.
• Manages and leads a small team of development professionals.
• Bachelor Degree in Dairy or Food Technology or similar industry related degree or equivalent is required.
• 15 years experience within a food manufacturing organization, preferably, of which 5 years in an Operations - Production or Process Management role in food processing or packaging, &/or 2 years experience with in a Product Development Team

Send CV at: hr@kddc.com
---------------------------------

تعليقات